مدیرکل کمیته امداد قزوین خواستار شد
کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: خیران قزوینی نذورات قربانی و کمک‌های نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد امام خمینی در سراسر این استان اهدا کنند.
کد خبر: ۲۹۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، وحید میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه اهدای نذورات و انفاق کردن در دین اسلام و روایات اهل‌بیت(ع) از ثواب بالایی برخوردار است، اظهار داشت: این مهم باید بیشتر در جامعه ترویج یابد تا بخشی از مشکلات مالی مستمندان و نیازمندان برطرف شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید قربان افزود: حاجیان در این عید، گوسفند قربانی کرده و گوشت آن را بین بستگان و نیازمندان جامعه اهدا می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین بیان کرد: از آنجایی که این نهاد وظیفه کمک‌رسانی به نیازمندان را دارد، آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و دریافت نذورات قربانی خیران و نیکوکاران است.

میرزایی با اشاره به اینکه نیکوکاران می‌توانند نذورات خود را به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان قزوین ارائه دهند، تصریح کرد: مسؤولان مربوطه این نهاد، در روز عید قربان در کوتاه‌ترین زمان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده را بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه نیکوکاران استان قزوین می‌توانند با شماره تلفن 09125828191 برای اهدای نذورات تماس حاصل کنند، عنوان کرد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب بانک ملی 09097999440005 و یا شماره کارت 5406-9966-9918-6037 واریز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :