کد خبر: ۲۹۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 15 September 2016


مدیر کل امور اتباع خارجی استانداری البرز گفت: اقشار آسیب پذیر و مهاجران خارجی به صورت ویژه تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

به گزارش ایرنا، قاسم جهانبخش صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در جهت ساماندهی امور اتباع بیگانه ساکن در استان البرز اهتمام ویژه وجود دارد، افزود: اقشار آسیب پذیر و مهاجران خارجی به صورت ویژه تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

وی ادامه داد: کلیه اتباع افغان و عراقی دارای کارت آمایش و هویت باید جهت ثبت نام بیمه سلامت تا تاریخ 9 مهر ماه سال جاری به یکی از شعب دفاتر پیشخوان دولت دارای گیشه بیمه سلامت مراجعه و ثبت نام کنند.

جهانبخش با اشاره به هزینه ثبت پنج ماهه بیمه سلامت برای هر نفر گفت: هزینه های اداری و چاپ دفترچه بیمه برای هر نفر بیمار خاص، پناهندگان آسیب پذیر و اعضای خانواده بیماران خاص و سایر پناهندگان نیز 45000 ریال است.

وی افزود: حق بیمه برای پوشش 5 ماهه برای بیماران خاص و پناهندگان آسیب پذیر و اعضای خانواده بیماران خاص هزینه محسوب نمی شود و برای سایر پناهندگان یک میلیون و 894 هزار و 450 ریال است.

این مسئول خاطر نشان کرد: مجموع هزینه ثبت نام هر نفر برای دریافت دفترچه بیمه برای بیماران خاص و پناهندگان آسیب پذیر 45000 ریال و سایر پناهندگان یک میلیون و 939 هزار و 450 ریال است.

وی گفت: هزینه فرانشیز برای بیماران خاص محسوب نمی شود و برای پناهندگان آسیب پذیر و اعضای خانواده بیماران خاص و سایر پناهندگان 10 درصد بستری کامل و 30 درصد خدمات پاراکلینیکی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی