رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 بابل گفت: تصادف یک دستگاه نیسان با موتورسیکلت شامگاه یکشنبه در بابل یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۲۹۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 19 September 2016
به گزارش تابناک مازندران، دکتر احمد محمدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این حادثه در شهر خشرودپی بابل اتفاق افتاد و متاسفانه راننده موتورسیکلت که مرد 21 ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی در دم جان سپرد و تلاش تکنسین های اورژانس 115 بابل در احیاء این فرد مثمر ثمر نبود.
وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت که مرد 20 ساله بود نیز دچار آسیب دیدگی شدید شد و تکنسین های اورژانس 115 بابل بعد از اقدامات پزشکی اولیه مصدوم حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی این شهر منتقل کردند و متاسفانه در حال حاضر حال وی وخیم گزارش شده است.
 
رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 بابل ، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت مجاز و توجه به جلو را از مواردی یاد کرد که باید رانندگان مورد دقت قرار دهند تا از بروز حواث ناگوار جلوگیری شود.
 
شهرستان 520 هزار نفری بابل دارای حدود 600 روستا ، شش بخش و هفت شهر است که جاده های شهید صالحی،جاده بندپی غربی ، جاده گنج افروز به بابلکنار، جاده قدیم و جدید بابل به آمل، جاده بابل به قائمشهر و جاده بابل به بهنمیر جزو جاده های پرتردد محسوب می شوند.
 
در سال های اخیر بدلیل نصب گاردریل در جاده شهید صالحی و بخشی از جاده گنج افروز به بابلکنار حجم تصادف کاهش چشمگیری داشته است.
قبل از احداث گاردریل در این جاده ها تصادفات منجر به فوت به حدی در بابل افزایش یافته بود که به عنوان مثال در مردادماه سال 89 تنها در یک نقطه در جاده شهید صالحی پنج تصادف مختلف منجر به فوت پنج عابر و راننده شده بود.
شهر خشرودپی نیز در بخش بندپی غربی بابل و در 25 کیلومتری جنوب این شهرستان واقع است.
 
ایرنا
برچسب ها: دو کشته و مجروح
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :