فرمانده سپاه اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل ۵۷ هزار سرگروه صالحین فعالیت داشته و در عرصه ترویج ارزش‌های اصیل دینی و فرهنگی در جامعه تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 30 April 2015

به گزارش تسنیم، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل 57 هزار سرگروه صالحین فعالیت داشته و در عرصه ترویج ارزش‌های اصیل دینی و فرهنگی در جامعه تلاش می‌کنند.

وی از فعالیت 380 نفر بسیجی مربی، پاسدار مربی، هادی سیاسی بسیجی و هادی سیاسی پاسدار در سپاه استان خبر داد و افزود: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم ارزش‌های اصیل نظام و اسلام را توسط این افراد در جامعه بسط و گسترش دهیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: در سال گذشته در درجه‌های مختلف 700 سرباز در دوره‌های عقیدتی سیاسی آموزش دیدند که تلاش می‌کنیم امسال نیز آموزش‌ها را در این حوزه افزایش داده و زمینه ترویج فرهنگ و آرمان‌های نظام را در جامعه فراهم آوریم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم در استان اردبیل برنامه‌های مختلفی اعم از برگزاری یادواره شهدا در سطح استان، تجلیل از معلمان نمونه استان و بهره‌برداری از آزمایشگاه پژوهشگاه باباصفری اردبیل برگزار می‌شود.

مصطفی جوادی با بیان اینکه دیدار معلمان شاخص و برگزیده استان اردبیل با مقام معظم رهبری در این هفته برگزار می‌شود، افزود: معلمان قشر فرهیخته و تلاشگر جامعه محسوب می‌شوند که باید در راستای رفع مشکلات آنها و تحقق خواسته‌ها و مطالباتشان تلاش و جدیت شود.

وی اظهار کرد: امسال در سطح استان اردبیل 235 معلم نمونه منطقه‌ای، 14 معلم نمونه استانی و یک معلم نمونه کشوری استان انتخاب و معرفی شده‌اند که در هفته معلم به پاس تلاش‌های این افراد از آنها تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :