کد خبر: ۲۹۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰ 19 September 2016
به گزارش «تابناک یزد»، با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به محرومان، اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در منطقه محروم گاریزات و کهدوئیه همزمان با هفته ولایت و امامت و در آستانه عید سعید خم افتتاح شد.
 
 
قائم مقام کمیته امداد استان یزد در مراسم افتتاحیه کمیته امداد گاریزات و کهدوئیه ضمن تشریح سیاست ها این نهاد در راستای رسیدگی به نیازمندان، ارائه خدمات به محرومان ساکن در مناطق محروم را مهم ارزیابی کرد.  

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، رضا زارع زاده مهریزی با تاکید بر اهمیت تسهیل در ارائه خدمات حمایتی به اقشار محروم ونیازمند، بیان کرد: دغدغه اصلی مسئولان این نهاد، رسیدگی به مشکلات نیازمندان ومددجویان است و افتتاح اداره گاریزات و کهدوئیه در همین راستا است، استفاده از ظرفیت وپتانسیل اقتصادی ومالی خیران منطقه فرصت مناسبی در جهت رفع نیازهای محرومان است.

وی اهم فعالیت های این نهاد را بر سه محور ایجاد مسکن، ایجاد اشتغال وتوسعه مشارکت مردمی عنوان کرد و افزود: هم اکنون تعداد 861 خانوار در قالب دو هزار و 150 نفر تحت حمایت کمیته امداد در منطقه گاریزات وکهدوئیه هستند و 175 خانوار در طرح های اشتغال کمیته امداد در  این منطقه در مشاغل خدماتی، صنفی و صنعتی، فالیبافی، دامداری، کشاورزی و باغداری مشغول فعالیت هستند.

قائم مقام کمیته امداد استان یزد با تاکید بر اهمیت بهره گیری از امکانات منطقه در جهت ایجاد اشتغال مددجویان و توانمندسازی آنان، افزود: مددجویان باید در یک دوره زمانی مشخص با استفاده از خدمات کمیته امداد در رشته های مختلف شغلی مشغول به فعالیت شوند و پس از رسیدن به خودکفایی و استقلال اقتصادی از چرخه حمایت خارج شوند.

وی اجرای طرحهای اشتغال کوچک و زود بازده در کمیته امداد را نمادی از اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اجرای طرحهای اشتغال نظیر طرح تولید برق از انرژی خورشید در دست اقدام است که می تواند زمینه اشتغال ودرآمد مناسب را برای مددجویان فراهم سازد.

یادآور می شود در مراسم افتتاح اداره گاریزات و کهدوئیه، تعدادی از مسئولان کمیته امداد استان و شهرستان تفت وجمعی از مسئولین ومعتمدین محلی حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :