استاندار همدان بابیان اینکه توسعه اقتصاد در گرو مبارزه با قاچاق و رفع آسیب‌های اجتماعی است، گفت: به سلامت نفس و امانتداری نیروی انتظامی در استان همدان گواهی می دهم.
کد خبر: ۳۰۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 03 October 2016
استاندار همدان بابیان اینکه توسعه اقتصاد در گرو مبارزه با قاچاق و رفع آسیب‌های اجتماعی است، گفت: به سلامت نفس و امانتداری نیروی انتظامی در استان همدان گواهی می دهم.

به گزارش مهر، محمدناصر نیکبخت در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان همدان اظهارداشت: نیروی انتظامی ایران، شریف ترین، صادق ترین، فداکارترین و امین ترین پلیس دنیا است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در داخل کشور نهایت تلاش را دارد تا مردم احساس آرامش و امنیت کنند، گفت: نیروی انتظامی همواره در حال انجام ماموریت است.

محمدناصر نیکبخت با بیان اینکه در استان به سلامت نفس و امانتداری نیروی انتظامی گواهی می دهم و این موجب خوشحالی است، ادامه داد: گزارش های علمی و گویای نیروی انتظامی در جلسات شورای تأمین استان همدان قابل تقدیراست و انصاف حکم می کند، قدردانی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی بازوی ارزشمند نظام و بازوی اساسی دولت است، گفت: به صیانت و حفاظت از رای مردم توسط نیروی انتظامی در انتخابات گذشته افتخار می‌کنم.

استاندار همدان با بیان اینکه امنیت، پیش نیاز و پس نیاز توسعه و رضایت خدواند در آرامش مردم است، گفت: نیروی انتظامی در کنار اقتدار، صلابت و سلامت یکی از مظلوم‌ترین‌ها است.

نیکبخت با بیان اینکه نیروی انتظامی دارای گستره مأموریتی فراوانی است و بابیان اینکه توسعه اقتصاد در گرو مبارزه با قاچاق و رفع آسیب‌های اجتماعی است، تاکید کرد: نیروی انتظامی بسیار امین است و نیروهای این نهاد به‌ خوبی انتخاب‌ شده‌اند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با جان، مال و آبروی مردم ارتباط مستقیم دارد و هیچ نهاد و دستگاهی به‌ اندازه پلیس با مردم ارتباط ندارد، گفت: توسعه اقتصادی در هیچ کشور و استانی بدون زمینه‌های آرامش رخ نمی‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :