به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید فرماندار و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبدانان با خانواده شهدا دیدار کردند.
کد خبر: ۳۰۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 04 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدیدسرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبدانان،فرماندار  و جمعی از مسئولان با خانواده های شهیدان داریوش رضایی نژاد دانشمند هسته ای کشور،سردار رشید شهید صارم طهماسبی و شهید علی جرایه نوجوان ترین رزمنده شهید کشوردیدار و از آنان تجلیل کردند.

"مجید عسگری"فرماندار شهرستان آبدانان با بیان این مطلب که شهدای دوران دفاع مقدس با ایثار و فداکاری‌های  خود در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادگی کردند، اظهار داشت : خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های معنوی انقلاب و نظام بوده و باید مورد تکریم و دلجویی قرار گیرند. 

وی افزود: ارزش، عظمت، صبر و بردباری خانواده های شهدا، همسان و هم اندازه خون پاک شهیدان است چرا که این خانواده ها با تقدیم فرزندان خود به انقلاب اسلامی، کار جاودانه ای انجام داده اند.

در ادامه دکتر جایروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آبدانان با توجه به جایگاه والای خانواده‌های معظم شهدا، تصریح کرد: امروز امنیت و آرامش در جامعه اسلامی ایران مدیون جانفشانی و ایثارگری‌های شهدا است و همه مسئولان باید مدیون خون شهدا باشند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از ایثار، مقاومت و صبر خانواده‌های معظم شهیدان داریوش رضایی نژاد، صارم طهماسبی و علی جرایه تجلیل شد./م
 
 
 
منبع:آبدانان خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :