نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مقتضیات زمان ایجاب می کند با آگاه سازی جوانان جلوی تخریب عقاید گرفته شود.
کد خبر: ۳۰۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 07 October 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمد رضا ناصری روز پنجشنبه در جمع مبلغان دینی استان یزد افزود: دشمن از ابزارهایی مانند فضاهای مجازی برای از بین بردن عقاید نسل جوان استفاده می کند.
وی ادامه داد: علیرغم هشدارهای متعدد درباره آسیب های این فضاهای مخرب باز در اخبار می خوانیم و می شنویم که خانواده ها قربانی این فضاها می شوند و باید برای آن چاره ای اندیشید.
امام جمعه یزد گفت: هدف دشمن از بسط فضاهای مجازی سست کردن اعتقادات و تزلزل کانون خانواده ها است و تربیت صحیح دینی در مدارس،تربیت دینی و اعتقادی دانشجویان تربیت معلم و آگاه سازی خانواده ها از راهکاری مقابله با ترفندهای دشمن است.
ناصری ، یزد را استانی معنوی و باسابقه بسیار خوب در دیانت و علم معرفی کرد و حفظ ارزشهای اسلامی که از گذشتگان و علمای سلف برای ما باقی مانده است را وظیفه همگان خصوصا خطبا و منبریان دانست.
امام جمعه یزد از مبلغان دهه اول محرم خواست ضمن تلاش برای برگزاری مراسم معنوی عزاداری سرور و سالار شهیدان از مسؤلین هیات بخواهند با پیراستن زواید مانند برخی از علم و کتل ها صبغه معنوی آن را حفظ کنند.
ناصری از مداحان اهل بیت (ع) خواست از اشعار ارزشمند،سازنده و در خور مجلس امام حسین (ع) استفاده کنند و سراغ تطبیق ان با نت های موسیقی نباشند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، توطئه برخی افراد که شرکت در مجلس عزاداری امام حسین (ع )را موجب افسردگی می دانند را یادآور شد و از منبریان خواست با تبیین درست بخش های نصیحت ،موعظه و معرفت افزایی در سخنرانی ها با این توطئه مبارزه کنند.
استان یزد افزون بر یک هزار مبلغ دینی دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :