معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: برخی خلاء ها و ضعف های قانونی مانع پیشبرد ساماندهی کامل اتباع بیگانه دراستان شده است.
کد خبر: ۳۰۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 10 October 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی در نشست هم اندیشی بررسی وضعیت اقامت اتباع خارجی در استان یزد افزود: اطلاعات حاصل از سرشماری امسال می تواند به عنوان مبنایی برای تدوین برنامۀ ساماندهی اتباع بیگانه و مهاجرین خارجی مورد استفاده قرار گیرد.
وی ادامه داد: ساماندهی اتباع خارجی در استان یزد از نمونه های موفق کشوری است و آنچه در حیطه اختیارات و مسئولیت استان قرار دارد به نحو مؤثری در حال انجام است که در این زمینه نتایج خوبی حاصل شده است.
طالبی ادامه داد: تعدادی از سفیران و نمایندگان سازمان های بین المللی با حضور در استان یزد از پروژه های زیرساختی و برنامه ریزی های انجام شده در حوزه های آموزش، بهداشت و ساخت مهمان شهرها دیدن و اقدامات استان را مثبت ارزیابی کردند.
همچنین نمایندۀ مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید بر ساماندهی اتباع خارجی و کنترل اثرات این موضوع گفت: شناخت وضعیت فعلی استان نسبت به اثرات حضور و کمیت اتباع خارجی از ضروری ترین عوامل برای تدوین برنامه های سازمان یافته در این زمینه است.
سیدابوالفضل موسوی با تاکید بر هماهنگی ملی و استانی برای رسیدن به راه حل های مناسب برای ساماندهی اتباع خارجی و افزود: تصمیم گیری و برنامه ریزی برای وضعیت اتباع خارجی در استان با تدوین سند آمایش اثربخشی بهتری به همراه خواهد داشت.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد با ارائه گزارشی از وضعیت اتباع خارجی استان گفت: برای ساماندهی و کنترل وضعیت اتباع خارجی، در دولت تدبیر و امید برنامه ها و اقداماتی از جمله ایجاد مهمان شهرها، تقویت زیرساخت های آموزشی و بهداشتی اجرا و مواردی نیز در حال پیگیری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :