وکیل‌مدافع یاسین رامین گفت: میزان وثیقه صادره در پرونده موکلم تغییری نکرده و کاهش آن پس از نظر کارشناسان و دستور بازپرس صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۳۱۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 17 October 2016
محمد شعبانی درباره جلسه امروز بازپرسی موکلش در شعبه 8 دادسرای کارکنان دولت، گفت: جلسه امروز، بسیار خوب بود و نماینده شاکی نیز حضور داشت؛ همچنین در جلسه امروز مدارک جدیدی ارایه شد.

وی درباره وثیقه موکلش نیز گفت: ما خواستار کاهش میزان وثیقه هستیم؛ البته باید منتظر نظر کارشناسان بود؛ زیرا با نظر کارشناسان و دستور بازپرس میزان وثیقه کاهش می یابد.

شعبانی درباره آسیب دیدگی پای موکلش نیز گفت: پای موکلم در زندان و در حین بازی والیبال شکسته است.

بر اساس این گزارش، محمد شعبانی وکیل‌مدافع یاسین رامین چهارم مهرماه به خبرنگار ایسنا گفته بود: موکلم همچنان در بازداشت است و هنوز نتوانسته وثیقه 29 میلیاردی را تامین کند.

وی افزود: پرونده فعلا در مرحله بازپرسی و تحقیقات مقدماتی است و نیاز به یکسری مدارک و اسناد دارد تا تکمیل شود، البته باید منتظر ماند تا نظر بازپرس مشخص شود.

وکیل‌مدافع یاسین رامین درباره موضوع اصلی پرونده موکلش گفت: موضوع این پرونده اختلاف حساب مالی بین شرکت موکلم و هلال احمر است. قرار بود اسناد و مدارکی از آلمان ارسال شود که برخی از این مدارک از آلمان واصل شده، ولی ناقص است و قرار است نماینده هلال احمر به آلمان برود؛ یکسری مدارک هم کارشناس پرونده می‌خواهد که باید تکمیل شود.

بر اساس این گزارش، عباس جعفری دولت‌آبادی 26 مرداد ماه درباره متهم شرکت رشد وابسته به سازمان هلال احمر گفته بود که پرونده مطروحه با اعلام شکایت سازمان هلال احمردر دادسرای کارکنان دولت تحت رسیدگی است. بازپرس برای متهم قرار وثیقه 29 میلیارد تومانی صادر کرد که به لحاظ عجز از تودیع وثیقه به زندان معرفی شده است
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :