کد خبر: ۳۱۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 18 October 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: تقویت فرهنگ علوم قرآنی در بین ورزشکاران در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ امیر غفرانی عصر امروز در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن ورزشکاران و جوانان کشور که در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار در کردان ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار داشت: توسعه ورزش می‌تواند در سایه تقویت فرهنگ علوم قرانی در بین ورزشکاران باشد.

وی ادامه داد: در این راستا یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره کل تقویت علوم قرآنی در بین ورزشکاران است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات که با حضور قاریان و حافظان قرآن برگزار شد،‌ افزود: برگزاری این مسابقات از بین 8 استان کشور نصیب استان البرز شده تا و این استان میزبان این دوره از مسابقات شد.

وی در ادامه به هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: توسعه ورزشی پاک و معنوی نکته حائز اهمیتی است که مد نظر وزیر ورزش و جوانان قرار دارد، به طور حتم تحقق این مهم یکی از مهمترین سیاست‌های وزارت ورزش محسوب می‌شود.

به گفته غفرانی در این دوره از مسابقات در بخش بانوان بیش از 250 شرکت کننده داشت که از 31 استان کشور و در 11 رشته شرکت کردند.

در ادامه این مراسم صدیقه کعبی زاده مشاور معاون فرهنگی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان نیز طی سخنانی با تأکید بر اینکه مسابقات قرآنی امسال رشد کمی و کیفی قابل توجهی داشته است، افزود: مأموریت اصلی معاونت فرهنگی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

وی تصریح کرد:عملکرد استان البرز به واسطه برگزاری این دوره از مسابقات قابل تقدیر است،

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی