در زایمان سوم یک خانواده میاندرودی؛
در حالی که شعار فرزند کمتر زندگی بهتر، از سوی خانواده‌ها جدی گرفته می‌شود، در زایمان سوم خانواده میاندرودی، خداوند سه قلویی را به آنها هدیه داده و تعداد فرزندشان به پنج نفر رسید و کانون گرم خانواده آنها هفت نفره شد....
کد خبر: ۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶ 19 January 2015
به گزارش تابناک - مازندران، شعار فرزند کمتر زندگی بهتر در حالی در کشور به حدی از سوی خانواده‌ها جدی گرفته شد که برخی خانواده‌ها از به دنیا آوردن فرزند امنتاع می‌کنند و برخی دیگر نیز به تک فرزندی و در نهایت دو فرزندی رضایت کامل داده و حتی داشتن فرزند سوم را غم بزرگ برای خود تلقی می‌کنند.

اما در این بین خانواده‌های نیز هستند که با وجود مشکلات مالی و اقتصادی خیلی به این موضوعات توجه نکرده و به موضوع فرزند آوری توجه جدی دارند.

در زایمان سوم خانواده میاندرودی، خداوند سه قلویی را به آنها هدیه داده و تعداد فرزندشان به پنج نفر رسید و کانون گرم خانواده آنها هفت نفره شد.

 مدیرکل بهزیستی مازندران نیز برای رسیدگی به این خانواده به همراه مسئولان محلی در منزل این خانواده حاضر شدند.
سعید آرام زمینه کمک هزینه اقلام مصرفی (شیر خشک و ...)،  مستمری ماهانه ،کمک هزینه درمان، برقراری بیمه تکمیلی، معرفی سرپرست خانوار به بانک‌های عامل جهت دریافت وام خود  اشتغالی با بهره 4درصد را به این خانواده وعده داد.
 از سوی قبادپور نماینده دفتر ارتباطات مردمی مقام معظم رهبری 4 عدد سکه تمام بهار آزادی، یک قواره چادر نیز به این خانواده تقدیم شد.
گفتنی است همه این نوزادان در سلامت کامل به سر می‌برند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :