امام جمعه اهل سنت تربت جام:
امام جمعه اهل سنت تربت جام در جمع اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: عمران و آبادانی مساجد، عتبات عالیات و اماکن مذهبی یک وظیفه دینی، اسلامی و وحدتی است.
کد خبر: ۳۱۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 23 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، مولوی "شرف الدین جامی الاحمدی" افزود:  جامعه اهل سنت تربت جام تا الان مبلغ 25 میلیون تومان به بازسازی عتبات عالیات به صورت نقدی کمک کردند و این عمل آنان برای رضای خدا بوده است.
وی اضافه کرد: همه وظیفه داریم برای عمران و آبادانی عتبات عالیات و مساجد تلاش کنیم که این یک امر خداپسندانه است و توسط افراد با ایمان انجام می‌گیرد.
 
 
وی با اشاره به تخریب اماکن و مساجد گفت:  تخریب اماکن مذهبی ،عتبات عالیات و مساجد به دست اقوام شیطان صفت و با تفکرات وهابی انجام می‌گیرد. آنان بدانند که بدترین خلق خدا هستند و خداوند وعده بسیار سنگینی به آنان داده است.
وی تصریح کرد: گنبد، بارگاه و مناره‌های مساجد و اماکن مذهبی محل اعلام کلمة الله هستند که عده‌ای با مرام و مسلک وهابی گری این اماکن را تخریب می‌کنند و شقی‌ترین افراد هستند.
وی در پایان توصیه کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم و با جمع آوری کمک‌های قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت برای ادامه ساخت و ساز در عتبات عالیات برای عزت اسلام تلاش کنیم.
در ادامه این نشست عضو ستاد عتبات عالیات تربت جام با تشکر و قدردانی از کمک‌های جامعه اهل سنت گفت:  از ابتدای فعالیت ستاد عتبات در تربت جام تاکنون مردم شیعه و اهل سنت بیش از 400 میلیون تومان وجه نقد و همچنین بانوان نیز به میزان 5 میلیون تومان طلا اهدا کرده اند.
حجت الاسلام "اثناعشری" افزود:  قشر‌های مختلف مردم نیکوکار جامعه اهل سنت همگام با برادران تشیع خود ضمن کمک‌های نقدی ،حضور فیزیکی هم در ساخت و ساز‌های عتبات عالیات دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :