رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: با وجود بارش مداوم برف از بامداد امروز تاکنون؛ تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی این استان باز بوده و هم اکنون تردد در آن جریان دارد.
کد خبر: ۳۱۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 25 October 2016


به گزارش تابناک اردبیل، حجت فتاحی در بازدید از محور اردبیل – سرعین گفت: بارش برف که از شامگاه دوشنبه در اکثر محورهای مواصلاتی آغاز شده موجب لغزندگی سطح جاده‌های استان شده است.

وی افزود: در محورهای اردبیل – سرعین، اردبیل- سراب، محور اسالم- خلخال و گردنه صائین وضعیت و میزان بارش به شکلی است که سطح جاده پوشیده از برف است و تردد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

رئیس پلیس‌راه استان با تأکید به انجام مداوم برف‌روبی و نمک‌پاشی متذکر شد: با این وجود به دلیل بارش مداوم برف و باران لازم است رانندگان حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

فتاحی با تأکید به اینکه هیچ محوری در استان مسدود نیست، ادامه داد: بر اساس استعلام صورت گرفته در جاده‌های روستایی نیز تاکنون مسدودی اعلام نشده است.

وی متذکر شد:  انتظار می‌رود رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی را رعایت کرده و به تابلوهای راهنمایی رانندگی کنار جاده توجه داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان در خصوص تصادفات جاده‌ای نیز افزود: از دیروز تصادف فوتی در جاده‌های استان نداشتیم و تنها چند مورد تصادف خودرو گزارش شده که مشکل جدی به وجود نیاورده است.

فتاحی تأکید کرد: نیروهای پلیس‌راه به صورت شبانه‌روز در جاده‌های استان حضور داشته و آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :