رئیس سازمان بسیج مستضعفین ؛
تابناک: سردار نقدی گفت: تعامل و همکاری با غرب موجب ارتجاع و عقب راندگی ایران به عقب می شود ولی بعضی ها می خواهند وانمود کنند که این امر باعث پیشرفت است، باید حواسمان باشد راه پیشرفت ما تفکر و روحیه بسیجی است و فریب شعار ها را نباید خورد.
کد خبر: ۳۱۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 26 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در دیدار با بسیجیان استان مرکزی با اشاره به اخلاص بسیجیان اظهار داشت: خداوند پاداش اخلاص را داده است ببینید قبل کجا بودیم و الان کجاییم، امروز دشمن وحشت زده است چون می بیند و آینده پژوهی می کند مردم دنیا مجذوب ارزش های ایران شده اند که یکی از دلایل مجذوب شدن آن ها اقتدار و ایستادگی است و دیگری پیشرفت کردن در دانش های مختلف و بالا بردن سطح جامعه است.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب در هر سال 6 ماه امید به زندگی افزایش یافته است، ایران چهارمین کشور در داشتن مهندس است و این آمار و ارقام ها که منتشر می شود آمریکا می بیند ما در یک منطقه نا آرام این گونه ایم وحشت زده می شود و این ها به خاطر اخلاص  هاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در هسته ای شهریاری ها هستند در هر جا که نگاه شود ردپای یک بسیجی است ما قدردان بسیجی ها هستیم راه درست است و نباید راه را گم کنیم دشمن منتظر اشتباه است.

نقدی تصریح کرد: دشمن اشکالات جامعه ما را خیلی بزرگ می کند در یمن 700 نفر زخمی و 300 نفر کشته شد ه است اما بعد از دو روز هیچ خبری از آن نیست اما در ایران یک پلیس سر یک متهم داد زده است آن وقت حقوق بشر مطرح می شود و تا 3 سال ادامه می دهند و گاهی هم ما تحت تاثیر قرار می گیریم و مشکلات کوچک را بزرگ می بینیم و مسائل بزرگ را گم می کنیم.

وی به فیلم یتیم خانه ایران اشاره کرد و گفت: در جنگ جهانی اول انگلیس بسیاری از ایرانیان را کشت و این فیلم این ماجرا را به تصویر کشیده است که میخواهند آن را متوقف کنند.

نقدی با بیان اینکه عربستان در تعامل با  آمریکا به عنوان بزرگ ترین تولید کننده نفت مطرح است اما حتی نمی تواند یک پیچ تاسیسات نفتی بسازد گفت: بسیج در ایران بزرگ ترین اتاق فکر را با 120 هزار عضو دارد که برای اجرای برنامه های بسیج 60 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد:  تعامل و همکاری با غرب موجب ارتجاع و عقب راندگی ایران به عقب می شود ولی بعضی ها می خواهند وانمود کنند که این امر باعث پیشرفت است، باید حواسمان باشد راه پیشرفت ما تفکر و روحیه بسیجی است و فریب شعار ها را نباید خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه به بار نشستن درخت سیب و گلابی پنج سال طول می کشد اظهار کرد: بعضی این تفکر غلط را دارند که اگر با قلدرهای دنیا باشیم پیشرفت می کنیم، با این فکر باید مقابله کرد راه پیشرفت راه بسیجی و مقاومت است کسانی که این راه را نرفته اند عقب مانده هستند.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :