مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز خبر درج‌شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر تعطیلی نگارخانه باغ ملی شهرداری شیراز را نادرست عنوان کرد.
کد خبر: ۳۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 06 May 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری این شهر، حجت‌الاسلام علی سقاچی با تکذیب خبر تعطیلی نگارخانه ملی اظهار داشت: این مرکز تعطیل نشده است و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: در حال حاضر تنها مدیریت این نگارخانه تغییر کرده و هیچ‌گونه تغییر کاربری برای نگارخانه یادشده نداشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز تصریح کرد: به‌منظور راه‌اندازی مرکز چاپ بنر طبق اسناد موجود، ساختمان دیگری در نظر گرفته‌شده است و در حال حاضر مشغول تغییر و تحول مکان مدنظر هستیم.

این مدیر فرهنگی با ابراز گلایه از اظهارنظر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در این مورد، بیان کرد: بهتر بود ابتدا از مسئولان مطلع استعلام اخذ و سپس نسبت به خبری شدن این موضوع اقدام می‌شد.

سقاچی اضافه کرد: به‌منظور افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات بهتر و نیز حمایت از هنرمندان علاقه‌مند به ارائه آثار در نگارخانه‌ها، مدیریت نگارخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی به روابط عمومی این سازمان واگذارشده است.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر سازمان فرهنگی اجتماعی با دو نگارخانه باغ ملی واقع در چهارراه حافظیه و نگارخانه آبگینه در بولوار شهید چمران خدمات خود را به هنرمندان ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :