کد خبر: ۳۲۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 29 October 2016
رئیس آموزش و پرورش بویراحمد از برگزاری سومین جشنواره جلوه‌های معلمی با هدف معرفی برترین‌ها در شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی‌اکبر هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکردی که در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برای ارتقای سطح آموزش وجود دارد، اظهار کرد: به همین منظور از همه برنامه‌هایی که به ارتقای آموزش در سطح مدارس شهرستان بویراحمد کمک می‌کند حمایت می‌کنیم.

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد گفت: در زمینه‌های مختلف علاوه بر آموزش از برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف در آموزش و پرورش حمایت به عمل می‌آید تا بتوانیم در راستای کیفی‌سازی امر تعلیم و تربیت در مرکز استان قدم برداریم.

وی برگزاری جشنواره‌ها و سمینارها و برنامه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ادبی و ورزشی را یکی از راهکارهای مهم آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این راستا عنوان کرد و گفت: سومین جشنواره جلوه‌های معلمی با هدف معرفی برترین‌ها در شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: این جشنواره برای سومین سال متوالی و با هدف معرفی جلوه‌های والای معلمی و تجلیل و تکریم از جاودانه‌های تعلیم و تربیت، شناسایی و معرفی معلمان فداکار و ایثارگر و معرفی زیبایی‌های حرفه معلمی برگزار می‌شود.

این مسؤول افزود: مجاهدت در جهت نقش اثرگذار، از خود گذشتگی، نجات جان و حفظ سلامت دانش‌آموزان، فعالیت‌های خیرخواهانه، جلوگیری از زیان‌های معنوی به دانش‌آموزان از شاخص‌های انتخاب برترین‌های جلوه‌های معلمی است.

وی گفت: تمامی فرهنگیان اعم از آموزشی و اداری، رسمی، پیمانی، آزمایشی و آموزشیاران شاغل در مدارس دولتی و غیر دولتی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اضافه کرد: این جشنواره تنها در مرحله کشوری و همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و تجلیل از برگزیدگان استان‌ها برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: واجدین شرایط تا 18 آبان‌ماه به واحد روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :