معاون توسعه امور ورزش استان قم گفت: جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در رشته‌های اولویت دار در استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 31 October 2016
به گزارش تابناک قم، روح الله رمضانی اظهار داشت: جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در رشته‌های اولویت دار در استان قم برگزار می‌شود و این جشنواره بخشی از برنامه وزارت ورزش و جوانان در سطح استان‌ها برای نگاهی متفاوت و ویژه در حوزه استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی است.

وی افزود: در آینده نزدیک جشنواره بزرگ همگانی استعدایابی ورزشی با مشارکت هیئت‌های مختلف ورزشی و معاونت تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش در استان قم برنامه ریزی، تدوین و اجرا خواهد شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: جشنواره‌های همگانی فرصت بسیار خوبی برای استعدایاب‌های هیئت‌های ورزشی جهت جذب و پرورش استعدادها و نخبگان ورزشی فراهم می‌کند و در حقیقت توسعه همگانی رشته‌های ورزشی زمینه توسعه ورزش قهرمانی را فراهم خواهد کرد.

رمضانی بیان داشت: ما از توجه ویژه وزارت ورزش وجوانان ومشارکت معاونان همگانی و قهرمانی وزارت در این‌ موضوع مهم و کلیدی استقبال می‌کنیم و این نوع مشارکت و همدلی در رشد ورزش کشور در ابعاد قهرمانی طرح جدیدی است که با تعامل بین حوزه‌های مختلف وزارت در حال برنامه ریزی و اجرا است.

وی عنوان کرد: چنانچه زنجیره قهرمانی که استعدایابی یک‌حلقه از این زنجیره را تشکیل می‌دهد به‌صورت کامل تحت نظارت قرار گیرد تأثیر شگرفی در رشد ورزش کشور خواهد داشت و استان قم نیز از این قاعده مستثنی نیست و برنامه ما نگاه ویژه به مقوله استعدادیابی در هیئت‌های مختلف ورزشی استان قم خواهد بود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: همایش جشنواره همگانی استعدایابی با حضور  سرپرست وزارت ورزش و جوانان، معاونان ورزش استان‌ها وروسا و دبیران فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد و در سطح استان قم نیز برای این منظور جلساتی با مسئولان هیئت‌های ورزشی در دستور کار است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :