دادستان قزوین:
دادستان قزوین گفت: از همه سازمانها و دستگاه هایی که وظیفه کار فرهنگی دارند استدعا میکنیم به تکالیف و مسئولیت های خود بپردازند.
کد خبر: ۳۲۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 01 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، صادقی نیارکی، دادستان قزوین صبح امروز در تجمع بانوان قزوینی که به مناسبت تقدیر از دادستان قزوین برای برخورد با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان البسه نامتعارف برگزار شد، اظهار کرد:
وی با بیان اینکه مسئله نفوذی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح می شود باید جدی گرفته شود، افزود: نفوذ در همه مسائل از جمله مسائل فرهنگی در دستور کار دشمن است .
صادقی نیارکی البسه نامتعارف را یکی از مصادیق نفوذ دانسته و بیان کرد: دشمن تنها به این حوزه بسنده نکرده و سعی میکنم در تمام حوزه های فرهنگی ورود کند.
وی تأکید کرد: برخورد با پدیده نفوذ نیازمند هوشیاری مسئولان قضایی و انتظامی و نظارت همگانی مردم در همه حوزه ها است.
این مسئول با بیان اینکه ما در همه حوزه ها مخصوصا در حوزه البسه مسئولیت داریم، تصریح کرد: باید از این البسه ها به نام البسه خلاف عفت عمومی و شرع و خلاف آنچه که برای آن شهید داده‌ایم نام ببریم.
وی گفت: نباید همه صنوف را محکوم کنیم بلکه بسیاری از صنوف، همراه هستند اما عده‌ای قلیل با تبعیت از درخواست دشمن می خواهند جامعه پاک زنان زینبی را ناپاک جلوه دهند و یک فرهنگ غربی در پوشش زنان اسلامی و ایرانی ما پدید بیاورند.
نیارکی خاطرنشان کرد: هرکجا که احساس کنیم اندیشه‌های اسلامی و باورهای دینی مورد توجه و هدف دشمن قرار گرفت با حساسیت آن را تعقیب کرده و برخورد می‌کنیم.
صادقی با تأکید بر این برخورد آغاز شده، استمرار خواهد داشت و عقب نشینی نمی‌کنیم، گفت: هرجا خود مردم در میدان بوده اند دشمن عقب نشینی کرده و همین حس و دغدغه و احساس مسئولیت باید ادامه پیدا کند.
وی با بیان اینکه نیازمند نظارت همگانی هستیم، ادامه داد: از همه سازمانها و دستگاه هایی که وظیفه کار فرهنگی دارند استدعا میکنیم به تکالیف و مسئولیت های خود بپردازند.
این مسئول در پایان با اشاره به اینکه برخورد ما قهری است اما اقدامات پیشگیرانه در این حوزه نیاز است، یادآور شد: در مسائل اجتماعی که دغدغه جامعه است نیازمند اقدامات پیشگیرانه دستگاه های فرهنگی هستیم.
برچسب ها: تابناک ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :