فرماندار فاروج گفت: جنگ پایان نیافته وامروز حوزه آن تغییر یافته و دانش آموزان ودانشجویان، افسران خط مقدم جنگ فرهنگی هستند.
کد خبر: ۳۲۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 03 November 2016
هادی رجائی نیا در جمع راهپیمایان 13 آبان اظهار داشت: این روز، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داد و به همین دلیل 13 آبان را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.
وی تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی و کشتار دانش آموزان را سه رویداد این روز برشمرد وگفت: دانش آموزان ودانشجویان در همه عرصه های انقلاب نقش مهمی داشتند و تعداد شهدای دانش آموز ودانشجو گواه این ادعا است.
فرماندار فاروج گفت: امنیتی که امروز داریم از خون شهداست و به رغم ناامنی منطقه ، تلاش دشمنان برای نفوذ در کشور و پرورش نیروهای تکفیری ، وایجاد مراکز ناامن در اطراف کشورمان برای ایجاد رخنه ومشکات امنیتی ، همچنان مقتدرانه واثر گذار در منطقه هستیم.
رجائی نیا، وحدت بین مردم ومسئولان را یکی از پایه های اصلی ایجاد امنیت در کشور عنوان کرد.
وی گفت: امروز وظیفه دانش آموزان ودانشجویان کمتر از اوایل انقلاب نیست و باید در جبهه فرهنگی رزمندگان توانمند شوند و مقابله با ناتوی فرهنگی امروز وظیفه همه ماست.
فرماندار فاروج تاکید کرد: وحدت بین جریان وگروه های مختلف، دولت ومردم، امروز بیش از پیش در اعتلای نظام موثر است.
راهپیمایان شهرستان فاروج به رغم سردی هوا حضور پرشوری داشتند ودانش آموزان با ابتکار و خلاقیت هایشان، ماکت وعروسک هایی مرتبط با رویدادهای 13 آبان ساخته ودر این راهپیمایی در معرض دید قرار دادند.
32 شهید از شهدای شهرستان فاروج دانش آموز بودند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :