جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان پاکدشت به رياست حميدرضا چوبداري معاون سياسي انتظامي شهرستان پاكدشت و و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 04 November 2016
معاون سیاسی انتظامی شهرستان پاکدشت در جلسه کمیسون ساماندهی اتباع خارجی گفت: با اتباع خارجی بدون مجوز کار و کارفرمایان خاطی برخورد میشود.
چوبداري با تاکیدبر اینکه: حفظ و تأمین امنیت و جلوگیری از اخلال از وظایف مسئولین میباشد و در راستای تأمین امنیت شهرستان پاکدشت با پدیده حضور اتباع خارجی غیرمجاز برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
معاون سیاسی وانتظامی شهرستان پاکدشت افزود: اتباع خارجی ساکن ایران همواره مشمول مهمان نوازی ایرانیان بوده و در طول سالیان از تمامی امکانات رفاهی، بهداشتی، آموزشی بهره مند بودند.ولی در حل حاضر با توجه بر اشتغال زایی وارتقائ فرهنگی و اقتصادی کشور و با توجه به نیروی آماده بکار جوان کشور، وجود اتباع خارجی  بدونه مجوز و تصدی این افراد در بسیاری از مشاغل علاوه بر ایجاد مشکلات فرهنگی، اقتصادی و بهداشتی باعث اتلاف نیروی کار داخلی می شود.
وی تاکید کرد: براساس قوانین موجود در کشور هرگونه اشتغال و استخدام اتباع خارجی غیر مجاز تخطی از قانون محسوب شده و با کارفرمایان متخلف برابر قوانین برخورد خواهد شد .
چوبداری در خاتمه گفت: در راستای برخورد و اجرای قوانین وضع شده با همکاری ادارات این شهرستان بصورت مستمر بازدید و مورد نظارت قرار خواهند گرفت پس لازم است که بصورت یکپارچه، هماهنگ و برنامه ریزی شده در خصوص این امر اقدام کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :