سرهنگ عزیزی گفت: نصب دوربین های ثبت تخلف سرعت منجر به کاهش سرعت خودروهای عبوری و کاهش متوفیان ناشی از سوانح می شود.
کد خبر: ۳۲۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 05 November 2016
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: 30 دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت تا پایان سال جاری در بزرگراه و آزادراههای این استان نصب می شود.

به گزارش ایرنا ؛سرهنگ رضا عزیزی اظهار کرد: هم اینک جاده های این استان به 25 دستگاه دوربین مجهز هستند که از این تعداد 14 دستگاه از دوربین ها در جاده های برون شهری این استان نصب شده و 11 دستگاه نیز تصویری است.

وی اضافه کرد: طبق بررسی تیمی متشکل از اداره راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه ها و پلیس راه، این استان نیازمند 80 دستگاه دوربین ثبت تخلف است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه خودروهای تولید داخل کشور از استحکام لازم برخوردار نبوده و درهنگام بروز سانحه و واژگونی وسیله نقلیه سرنشینان خودرو آسیب می بینند افزود: این در حالی است که در خودروهای خارجی ایمنی سرنشینان لحاظ شده به گونه ای که حتی در صورت واژگونی وسیله نقلیه به ندرت شاهد مرگ سرنشینان هستیم.

سرهنگ عزیزی گفت: نصب دوربین های ثبت تخلف سرعت منجر به کاهش سرعت خودروهای عبوری و کاهش متوفیان ناشی از سوانح می شود.

به گزارش ایرنا وی مثال زد: طبق بررسی هاو پایش های آماری صورت گرفته از 2کیلومتری مکانی که دوربین نصب شده میزان سوانح بسیار اندک است.

از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه بر اثربروز 209 فقره سانحه فوتی، 251 نفر درسوانح جاده ای این استان جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است.

همچنین 965 فقره سوانح جرحی در این مدت زمان در جاده های برون شهری این استان رخ داده که منجر به مجروح شدن یک هزار و 324 نفر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :