به ریاست فرماندار:
هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا به ریاست"الیاس هیوه چی"فرماندار با محوریت اجرای طرح شهید شوشتری در محله تازه آباد و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی عضو ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 05 November 2016
 هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا به ریاست" الیاس هیوه چی"فرماندار با محوریت اجرای طرح شهید شوشتری در محله تازه آباد و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی عضو ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

"الیاس هیوه چی" در این جلسه اظهار داشت: تاکید و انتظار بر این بود که مدیران دستگاههای اجرایی از محله تازه آباد بازدید میدانی داشته باشند و از نزدیک برآورد دقیقی از وضعیت موجود،ظرفیتها و توانمندیها و همچنین آسیبها و تهدیدات شناسایی و با توجه به امکانات موجود شهرستان راهکارهای خروج از این مشکلات تدوین شود.

 فرماندار شهرستان آق قلا افزود: با توجه به گزارشات ارائه شده برخی گزارشات جامع و کامل بوده ولی ضعف هایی هم وجود داشته است که تاکید می گردد در اسرع وقت، مدیران نسبت به ارائه گزارش مکتوب برآورد وضعیت به فرمانداری اقدام نمایند. 

 وی ضمن تاکید بر تدوین برنامه های اجرایی متناسب با امکانات موجود دستگاه های اجرایی در جهت رفع مشکلات و محرومیتها با قید زمانبندی اجراء هر برنامه گفت: جلسه آتی شورای هماهنگی با حضور اعضاء و معتمدین و اهالی محله تازه آباد در مسجد محل برگزار خواهد شد تا بتوانیم اولویتهای تعریف شده را به اطلاع اهالی محله برسانیم و در تدوین برنامه ها نظرات اهالی محله را نیز لحاظ نماییم.

 رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا بیان داشت: برنامه ها باید بگونه ای تدوین شوند که به صورت ویژه و در کوتاهترین زمان قابلیت اجرایی و نتایج آن برای مردم ملموس باشد .به نظر می رسد یک سری اقدامات شهری نظیر آسفالت معابر ، جدول کشی و دفع فاضلاب شهری ،نصب باکس زباله وجمع آوری و دفع بهداشتی زباله،پاکسازی محیطی محله از زباله های انباشته شده ،رفع نواقص حوزه آب ، برق و گاز و ... از جمله عمده نیاز محله در جهت رفع محرومیت باشد.

 "هیوه چی" در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: کلیه اقدامات باید بگونه ای تدوین و عملیاتی و اجرایی شوند که بتوان برای اجرای آنها یک مقطع زمانی مشخص را تعریف و سپس قابلیت ارزیابی را داشته باشد.با توجه به توجیه بودن مدیران استانی نسبت به طرح شهید شوشتری، لذا مدیران دستگاه های اجرایی از ظرفیتهای ادارات کل متبوع در جهت اجرای برنامه های تدوین شده استفاده نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :