در نشست مشترک فرماندار کردکوی و مسوول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی استان چگونگی طراحی و جانمایی ساختمان بازارچه صنایع دستی و موزه ی شهرستان کردکوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۳۲۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵ 07 November 2016
در نشست مشترک مجتبی جمالی فرماندار کردکوی و جابر کریمی مسوول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی استان چگونگی طراحی و جانمایی ساختمان بازارچه صنایع دستی و موزه ی شهرستان کردکوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جابر کریمی مسوول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این نشست  مطالبی را در مورد نحوه طراحی و مراحل اجرای ساختمان بازارچه صنایع دستی و موزه ی شهرستان کردکوی  عنوان کرد  و هدف از ایجاد این مرکز را شناسایی ظرفیت های تاریخی و صنایع دستی شهرستان و همچنین کمک به جذب و ماندگاری گردشگر اعلام کرد.

جمالی فرماندار کردکوی در این نشست ضمن بیان اهمیت رشد و توسعه صنعت گردشگری و حفظ و نگهداری انگاره های فرهنگی و هنری شهرستان، به نقش و جایگاه آن در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی اشاره کرد و افزود : پیگیری موضوعات مربوط به گردشگری و جذب توریسم و گردشگر یکی از شیوه های کار آمدی است که می تواند اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی را محقق سازد.

در پایان این جلسه حاضرین  از چند نقطه شهرستان جهت جانمایی  ساختمان  موزه  بازدید کردند.

لازم به توضیح است در طراحی انجام گرفته توسط دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی  صنایع دستی و  گردشگری ساختمانی با زیر بنایی در حدود 1300 متر مربع در 2 طبقه با کاربری های بازراچه و  فروشگاه صنایع دستی، نمایشگاه و موزه صورت گرفته است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :