جلیل رمضانی :
مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال به ۶۱۴ خانوار عشایر در این استان پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۳۲۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 12 November 2016
جلیل رمضانی در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی از پرداخت چهار میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان تسهیلات به عشایر استان خبر داد و اظهار کرد:
  این تسهیلات در قالب سه طرح توانمندی سازی خانواده‌های عشایر، توسعه صنایع‌دستی و کمک برای خرید علوفه در اختیار خانوار عشایر خراسان شمالی قرارگرفته است.
وی گفت: از این تعداد به ۳۷۹ خانوار تسهیلات توانمندسازی، ۳۵ خانوار تسهیلات توسعه صنایع‌دستی و به ۲۰۰ خانوار عشایر تسهیلات کمک خرید علوفه پرداخت‌شده است..
رمضانی  بابیان اینکه این تسهیلات با کارمزد پایین و بازپرداخت بلندمدت در اختیار خانوار عشایر قرارگرفته است افزود: پرداخت تسهیلات به عشایر اقدامات حمایتی از آنان است که باهدف جبران، بخشی از خسارت‌های خشک‌سالی، توسعه پرواربندی دام و توسعه صنایع‌دستی اجرا می‌شود.
مدیرکل امور عشایر استان با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج هزار خانوار عشایر در خراسان شمالی وجود دارد، گفت: طی نیمه نخست امسال هفت هزار مترمربع صنایع‌دستی ازجمله گلیم، قالی، جاجیم، خورجین و غیره توسط عشایر استان تولیدشده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو هزار مترمربع افزایش تولید صنایع‌دستی داشته‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :