مدیر کتابخانه‌های عمومی رامسر گفت: نمایشگاه تخصصی کتاب با موضوع کتاب‌های کودک، خانواده، روانشناسی مثبت، کتب کمک‌ آموزشی و... در رامسر برپا شد.
کد خبر: ۳۲۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 14 November 2016
زینب سلمان‌طالشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ان، با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی کتاب با موضوع کتاب‌های کودک، خانواده، روانشناسی مثبت، کتب کمک‌ آموزشی و... برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه به‌مناسبت بیست‌و‌چهارمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی در رامسر برگزار شد.
 
وی افزود: نمایشگاه تخصصی کتاب با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی، مؤسسه فرهنگی مهر مادر و مهد کودک خورشید از 24 آبان تا اول آذر در کتابخانه احمدنژاد رامسر برپا است.
 
مدیر کتابخانه‌های عمومی رامسر عنوان کرد: در کنار نمایشگاه مورد نظر چند نمونه ورک‌شاپ هم برای کودکان در قالب‌های مختلف در نظر گرفته شده است.
 
طالشی از برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته کتاب برای کودکان و نوجوانان خبر داد گفت: قصه‌خوانی یک نمونه از برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی رامسر به‌شمار می‌رود که برای کودکان برگزار می‌شود و آنها برداشت خود از قصه و داستان را به‌صورت نقاشی ارائه می‌دهند که برای تقویت قوه تخیل کودکان بسیار مفید است.
 
وی خاطرنشان کرد: نشست کتابخوان کودک و نوجوان در مدرسه فرید، اجرای مسابقه کتاب‌سازی برای کودکان با عنوان آرزوی کودکان ایران برای نخستین‌ بار و... از جمله برنامه‌هایی است که در هفته کتاب در رامسر برگزار می‌‌شود.
 
به گزارش فارس، نمایشگاه کتاب موضوعی به مناسبت‌های مختلف در کتابخانه‌های عمومی رامسر برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :