نماینده اهل سنت مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سیره شهید محسن خزائی به عنوان اسوه ایثار و فداکاری نقشه راه جوانان برای خدمت به اسلام است.
کد خبر: ۳۲۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 15 November 2016
مولوی نذیراحمد(علی احمد) سلامی روز سه شنبه در مراسم تشییع شهید محسن خزائی در مصلای قدس زاهدان با اشاره به جایگاه رفیع شهدا اظهار داشت: نظام اسلامی تاکنون به برکت خون شهدا استمرا یافته است.
وی خطاب به خانواده شهید خزائی گفت: در روایت ها آمده است که 2 گروه از افراد یکی حافظان قرآن و دیگری خانواده شهدا مورد رحمت الهی قرار می گیرند به طوری که هر شهید 15 نفر از اعضای خانواده اش را در بهشت همراه خود می کند.
وی تاکید کرد: سیره این شهید بزرگوار نقشه راه جوانانی است که دل در خدمت اسلام و انقلاب دارند.
مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با قدردانی از مردم استان گفت: این شهید گرانقدر با وجود همه وابستگی های دنیوی با دلاوری و شجاعت قدم در مسیر خدمت به اسلام گذاشت که این افتخاری بزرگ برای جامعه رسانه ای به حساب می آید.
محمود دولت کردستانی افزود: شهادت محسن خزائی به عنوان یک بسیجی وارسته بار دیگر شهادت میرحسینی را برای مردم این استان زنده کرد.
وی تصریح کرد: شهادت این شهید خبرنگار افتخار دیگری را برای مردم این استان که عاشق اهل بیت(ع) هستند به ارمغان آورد.
به گزارش ایرنا شهید محسن خزائی روز شنبه /22 آبان/ در منطقه حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
پیکر پاک این شهید روز یکشنبه در حرم حضرت زینب (س) و روز دوشنبه در مسجد بلال صدا و سیما تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان ارشد نظام، نمایندگان مجلس و مدیران رسانه ها تشییع و سپس شب گذشته به زادگاهش زاهدان برای تشییع و خاکسپاری منتقل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :