معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم گفت: یکی از پروژه‌های ویژه و نیمه‌ تمام شهر پل روگذر میثم بود که مشکلات این پروژه برطرف شده و هفته آینده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹ 17 November 2016
به گزارش تابناک قم، علیرضا قاری قرآن بابیان اینکه تمام پروژه‌های نیمه‌کاره در شهر فعال است گفت: یکی از پروژه‌های ویژه و نیمه‌تمام شهر پل روگذر میثم بود که مشکلات این پروژه رفع شده و هفته آینده افتتاح می‌شود.

معاون شهردار قم وضعیت تقاطع مقداد را موردتوجه قرار داد و افزود: تا دو هفته آینده و قبل از 28 صفر پل این پروژه زیر بار ترافیکی رفته و بخش‌های دیگر آن حداکثر تا دهه فجر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

قاری قرآن پروژه رمپ و لوپ تونل غدیر را یادآور شد و گفت: این پروژه یکی از برنامه‌های ویژه شهرداری است که مسیر بلوار عماریاسر و تونل غدیر را آزادکرده و به بلوار پیامبر اعظم متصل می‌کند.

وی روند پروژه‌های بلوار شهید کبیری و شهید کریمی را یادآور شد و افزود: این دو پروژه نقش ویژه‌ای برای تسهیل تردد زائرین خصوصاً در ایام نیمه شعبان دارد که قطعاً تا پایان سال در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم وضعیت پروژه تقاطع سه سطحِ شهدای مدافع حرم را موردتوجه قرار داد و افزود: سعی داریم که حداکثر تا دهه فجر روگذر و میدان اصلی در اختیار شهروندان قرارگرفته و حداکثر تا اردیبهشت آینده به‌طور کامل پروژه را افتتاح کنیم.

قاری‌قرآن بابیان اینکه مجموعاً 270 میلیارد تومان پروژه عمرانی کلان در قم فعال است گفت: عمده این پروژه‌ها به‌صورت چند شیفته کار می‌کند و پروژه مترو نیز در کنار آن‌ها فعال است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :