یک فرد اهل کلاردشت با 77 سن تاکنون از سوی راهنمایی و رانندگی جریمه نشده است.
کد خبر: ۳۳۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 19 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، حسن محمدی، راننده نمونه اخلاق کلاردشتی متولد سال 1322 اکنون با 77سال سن در این شهرستان زندگی می کند. وی در سال 1349 کارمند شرکت نفت شهرستان چالوس شد و طی 30 سال خدمت هیچ گونه جریمه و تصادفی نداشته است.

حسن محمدی در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: در سال 1349 اولین گواهینامه ام را دریافت کردم، در آن روز ها تعداد خودروها و آموزشگاه‌های رانندگی بسیار کم بود و باید مسافت طولانی را طی می‌کردیم و اگر مردود می شدیم باید مدت زیادی را تا تاریخ آزمون بعدی به انتظار می نشستیم.

وی بیان کرد: در آن سال‌ها که تعداد خودرو برای تمرین کردن محدود بود، استعداد شرط لازم برای دریافت گواهینامه بود. با اینکه تمرین بسیار کمی داشتم اما استعداد و ذوق زیادم در رانندگی موجب شد اولین گواهینامه‌ام را کسب کنم. در سال 1356 موفق به کسب گواهینامه پایه یک شدم و راننده نفتکش 10تن شرکت نفت در شهرستان چالوس بودم و پس از بازنشستگی به مدت 10سال در جاده کندوان راننده نیسان بودم.

محمدی خاطرنشان کرد: فرزندان من نیز در رانندگی استعداد بسیاری دارند و رانندگان موفقی هستند.

وی از راز های 30سال رانندگی بی نقص گفت و بیان کرد: در رانندگی سه راز وجود دارد اول اینکه همیشه فکر کنید راننده مقابل رانندگی خوبی ندارد و دوم اینکه گذشت و صبوری را سرلوحه کار خود در رانندگی قرار دهید و سوم اینکه همیشه با سرعت مطمئنه برانید.

به گزارش ایسنا، این راننده کلاردشتی در سال 1390 از سوی رئیس پلیس وقت تهران به عنوان راننده با اخلاق و قانونمدار قدردانی شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :