بنیاد برکت در حال ساخت 10 مدرسه‌ برکت در مناطق محروم استان ایلام است،برای ساخت این مدارس قرار است 60 میلیارد و 176 میلیون ریال هزینه کند تا به بهبود وضعیت اماکن آموزشی این استان کمک کند.
کد خبر: ۳۳۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶ 19 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛تاکنون در مناطق محروم این استان 21 باب مدرسه برکت با 105 کلاس درس ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.
 
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قصد دارد براساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب یک ‌هزار مدرسه در مناطق محروم کشور تأسیس کند.
 
مدارسی که بنیاد برکت در استان ایلام تأسیس کرده در روستاهای شهرهای مهران، ملکشاهی، آبدانان، سیروان، دهلران، ایلام، دره‌شهر، ایوان، چرداول و بدره، فعال هستند.
 
این مدارس که با بهترین استانداردهای ساخت اماکن آموزشی ساخته شده، در مقاطع ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و فنی حرفه‌ای فعال است.
 
بنیاد برکت در حال ساخت 10 مدرسه‌ برکت در دیگر مناطق محروم استان ایلام است.
 
برای ساخت این مدارس قرار است بنیاد برکت 60 میلیارد و 176 میلیون ریال هزینه کند تا به بهبود وضعیت اماکن آموزشی این استان کمک کند.
 
این مدارس در روستاها و مناطق محروم شهرهای دهلران، دره‌شهر، آبدانان، ملکشاهی و چرداول در دست ساخت است.
 
مدارس برکت پس از تاسیس و تجهیز برای بهره‌برداری در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد، بنیاد برکت تاکنون 778 باب مدرسه با 4065 کلاس درس در مناطق محروم کشور تاسیس کرده است.
 
در حال حاضر بالغ بر 100 هزار نفر در مدارس برکت در محروم‌ترین مناطق کشور در حال تحصیل هستند.
 
این بنیاد اجتماعی و اقتصادی که در سال 86 تاسیس شده برای مدرسه ‌سازی در کشور تاکنون چهار هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص است./ف
برچسب ها: مدارس ، تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :