کد خبر: ۳۳۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 21 November 2016
جلسه ستاد اقامه نماز استان با حضور ریاست پیام نور استان برگزار گردید
 
دکتر معصومی رئیس ستاد اقامه نماز پیام نور استان و رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تشکر از مسئولان ستاد اقامه نماز در دانشگاه بیان داشت: نماز نشانه عبودیت و بندگی و چشمه جوشان و مطهر است که این نشان انسان را به سوی کمال و معرفت و سعادت سوق می دهد

 
به گزارش تابناک تبریز ، جلسه ستاد اقامه نماز استان با حضور ریاست پیام نور استان و مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری برگزار گردید که درابتدای جلسه، حاج آقا دکتر علیانسب مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  و دبیر محترم ستاد اقامه نماز ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضائ محترم و تبریک انتصاب آقای دکتر معصومی گزارش جامع از برنامه های ستاد اقامه نماز ارئه نموده و با اشاره به آیات نورانی و احادیث ائمه معصومین (ع) بر اهمیت نماز و اقامه آن به جماعت تاکید نمودند و خواستار توجه ویژه در این خصوص شدند.
در ادامه دکتر معصومی رئیس ستاد اقامه نماز پیام نور استان و رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تشکر از مسئولان ستاد اقامه نماز در دانشگاه  بیان داشت: نماز نشانه عبودیت و بندگی و چشمه جوشان و مطهر است که  این نشان  انسان را به سوی کمال و معرفت و سعادت سوق می دهد .وی در ادامه با تاکید بر ناتوی فرهنگی بر کشور یاد آور شد: استکبار در صدد تخریب و هجمه بر ارزشهای ماست چرا که مباحث فرهنگی بخصوص مسئله نماز از اساس اسلام است و دشمن قصد ضربه زدن بر جامعه را دارد.
معصومی در ادامه افزود: اساس در کشور ما خانواده هاست و مادران یکی از ارکان تاثیر گذار در خانواده محسوب میشوند و دشمن میخواهد با نفوذ بر عفت و حریم خانواده ها و افکار و اندیشه آنان بتازد و یکی از مهمترین مسائلی که دشمن را از عدم توفیق در این عمل باز میدارد، بحث نماز و توجه قلبی و اعتقادی خانواده ها، بخصوص جوانان است .
رئیس دانشگاه پیام نور استان در ادامه خاطر نشان کرد: باید این وظیفه سنگین را در مباحث فرهنگی و دیدنی تلاش بسیاری را مرهون نماییم چرا که این امر سرمایه گذاری در سلامت و سعادت جامعه است.
گفتنی است؛ در پایان مدیر محترم مالی استان، آقای سید آل یعقوب گزارشی از پرداخت ها و هزینه کرد ها و بودجه اقامه نماز ارائه  نمود و  و در پایان جلسه حاج اقا قشلاقی معاون محترم نهاد گزارشی از عملکرد ستاد اقامه نماز در سال گذشته ارائه نموده و لیست کامل از نیاز های نماز خانه ها در سطح مراکز و واحد های استان را اعلام نمود و تقاضای برگزاری جلسه با ائمه جماعت و اساتید در استانه 27 اذر سالروز وحدت حوزه و دانشگاه کردند و در ادامه به بحث برگزاری همایش ها و کارگاه ها و جلسه های تبیینی پیرامون نماز و نماز جماعت پرداختند .

 
جلسه مدیران فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان برگزار شد

 
جلسه مدیران فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان  با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان و مسئولان فرهنگی ، مسئول نهاد مقام معظم رهبری، مدیریت  ادراه حراست ، مدیر مالی ، مدیرفرهنگی و مدیر روابط عمومی و نیز با حضور مهمان ارزشمند حاج آقا فخیمی پدر گرامی شهید مدافع حرم و دانشجوی پیام نور شهید محمدرضا فخیمی  در سالن اجتماعات برگزار گردید.
 
رئیس دانشگاه پیام نور استان در جلسه مدیران فرهنگی مراکز و واحد های استان با اشاره به رشد و تعالی فرهنگی بیان داشت: بدون شک رشد و تعالی جوامع بشری در سایه علم توام با عمل و آموزش و پژوهش توام با فرهنگ است.
معصومی با اتکا به بیانات رهبری اذعان داشت: من حاضرم جانم را فدای علم و آموزش کنم چرا که انجام کار و امورات فرهنگی نیاز به دلسوزی و علاقه دارد و کسی که علاقمند به پیشبرد برنامه های فرهنگی نداشته باشد، قادر نخواهد بود در این راستا فعالیت داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: هزینه برای کار های فرهنگی به مثابه سرمایه گذاری جهت رشد و کمال جامعه است.
رئیس دانشگاه پیام نور افزود: کار فرهنگی صرفا مستلزم بودجه نیست؛ ابتکار، اختراع و بهره گیری از ظرفیت ها و بکار گیری باید درراس کار مدیران فرهنگی باشد.
معصومی ضمن تقدیر از مدیران فرهنگی از برنامه های فرهنگی اجرا شده خبر داد و گفت: برگزاری جلسه منظم شورای فرهنگی در تمامی مراکز و واحد ها، ارائه گزارشات عملکرد ها، برگزاری جسات اقامه نماز، فعال نمودن کمیته های انضباطی ، بهره گیری از توان و ظرفیت دانشجویان در بسیج کانونها وهسته های علمی، ارتباط مستقیم با مسئول نهاد مقام معظم رهبری از فعالیت های مدیران فرهنگی است که در پیشبرد اهداف فرهنگی نقش بسزایی در دانشگاه دارد
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :