معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی هشدار داد:
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی مشارکت جدی معلمان در آموزش و آگاه سازی دانش آموزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی را ضروری و لازم برشمرد و بر زمینه سازی این مشارکت تاکید کرد.
کد خبر: ۳۳۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 23 November 2016
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: زمینه های لازم برای ورود خیرین و معلمین در امورات آموزش و پرورش و جلوگیری از آسیب های اجتماعی فراهم شود.

به گزارش تابناک تبریز، ششمین شورای آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی عصر امروز در باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

سعید شبستری خیابانی اذعان داشت: اربعین حسینی نشانگر توان شیعه در برابر خنثی کردن توطئه های دشمن است و بسیجیبان در حفظ تمامیت ارضی کشور در 30 سال اخیر این مهم را به اثبات رساندند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اظهار داشت: بعد از استقرار دولت تدبیر و امید اقدامات آموزش و پرورش رو به پیشرفت بوده و دستگاه تعلیم و تربیت استان با حضور مدیر کل توانمند پروژه های بی شماری در تمامی حوزه ها افتتاح کرده و به اتمام رسانده است.

وی مشارکت خیرین و مردم را در دولت یازدهم در خصوص امور فرهنگی و آموزشی رضایت بخش عنوان کرده و افزود: برای روان تر کردن این مشارکت ها فرهنگ سازی بیشتر رسانه های را می طلبد.

شبستری جذب مشارکت خیرین را تنها کمک مالی ندانسته و گفت: کمک فکری و غیرمالی خیرین باید با استقبال روبه رو شده و به ارتباط اولیا، مدرسه و خیرین بعنوان متولی کار خیر نگریسته شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: با صنعتی شدن جامعه شیوه های زندگی مردم تغییر کرده و به طبع آن نوع آسیب ها نیز عوض شده و به سبب نبودن تجربه کافی نیاز به پیش بینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با آموزش های لازم ضروری است.

شبستری خیابانی با بیان اینکه اولویت ما مبارزه با اعتیاد است، افزود: مواد صنعتی خطرناک باید برای دانش آموزان معرفی شده و در خصوص خطرات آن آگاه سازی شود.

وی ضمن تذکر به مسئله کاهش سن اعتیاد در جامعه، تاکید کرد: اقدامات به موقع اگر صورت نگیرد میانگین سن اعتیاد حتما نزول خواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی مشارکت جدی معلمان در آموزش و آگاه سازی دانش آموزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی را ضروری و لازم برشمرد و بر زمینه سازی این مشارکت تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :