مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ابتدای آغاز فرآیند بازگشت زائرین اربعین ازعتبات عالیات تاکنون 6 هزاردستگاه اتوبوس بین شهری اقدام به حمل وانتقال زائرین ازمهران به شهرهای مختلف کرده اند.
کد خبر: ۳۳۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 23 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛نورالله دلخواه اظهار کرد: هم اکنون 500 دستگاه اتوبوس بین شهری در ترمینال برکت برای جابجایی مسافران به نقاط مختلف کشور مستقر هستند تا نسبت به انتقال زائرین اقدام کنند.
 
وی افزود: اتوبوس های بین شهری مستقر در مهران از 2 روز قبل از اربعین و همزمان با بازگشت زائران بطور مرتب و متناوب زائرین را به استان های مختلف کشور منتقل می کنند.
دلخواه تاکید کرد: روز گذشته یک هزار و 800 دستگاه اتوبوس در مهران با بارگیری مسافر به استان های کشور اعزام شدند.
 
به گفته وی، از ابتدای آغاز فرآیند بازگشت زائرین اربعین از عتبات عالیات تاکنون 6 هزار دستگاه اتوبوس بین شهری اقدام به حمل و انتقال زائرین از مهران به شهرهای مختلف کرده اند.
 
وی یادآور شد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام یک ترمینال مسافربری در نزدیکی مرز مهران با ظرفیت جابجایی 20 هزار مسافر به نقاط مختلف کشور ایجاد کرد تا مسافران را پس از بازگشت به کشور به شهرهای خود باز گرداند.
 
گذرگاه مرزی مهران بدلیل نزدیکی به عتبات عالیات جز مکان های پرتردد زائران ایرانی است به طوری که در راهپیمایی اربعین حسینی از 2 میلیون و 100 هزار زائر ایرانی بیش از 50 درصد معادل حدود یک میلیون نفر آن از این مرز به کربلا سفر کرده اند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :