باحضور داوطلبان غرب کشور؛
کرمانشاه- آزمون عملی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی منطقه غرب کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۳۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 24 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، مرحله عملی آزمون رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی منطقه غرب کشور امروز پنجشنبه در گروه بانوان در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز شد.

دبیر اجرایی آزمون عملی تربیت بدنی در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: این آزمون به مدت دو روز در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود که امروز میزبان داوطلبان استان‌های کردستان، همدان و کرمانشاه در گروه بانوان هستیم.

عبدالحسین پرنو با ادامه توضیحات بیان کرد: در بخش آقایان ۱۲۴ داوطلب و در بخش خانم‌ها ۱۳۴ داوطلب داریم که امروز آزمون عملی در گروه بانوان برگزار می‌شود و فردا جمعه نیز آزمون گروه برادران انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در دانشکده علوم ورزشی دانشگاه رازی در حال انجام است، افزود: دانشگاه رازی نماینده غرب کشور است و این آزمون نیز برای داوطلبانی است که پیش از این در کنکور شرکت کردند و به صورت نیمه متمرکز انتخاب شدند تا در آزمون عملی نیز حضور یابند.

پرنو استقبال از رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه رازی را ضعیف عنوان کرد و گفت: متاسفانه سال به سال تعداد شرکت کننده‌ها در این آزمون کمتر می‌شود و یکی از دلایل آن بی‌انگیزگی برای رفتن به دانشگاه و وضعیت نامناسب اشتغال است.

وی افزود: یکی دیگر از دلایل استقبال اندک از رشته تربیت بدنی در این دانشگاه، پذیرش بدون کنکور و بدون آزمون رشته تربیت بدنی در موسسات غیرانتفاعی است که با هزینه پایین و با سطح پایینی نیز اقدام به جذب دانشجو می‌کنند.

پرنو گفت: در دانشگاه رازی کرمانشاه ۱۹ تا ۲۰ عضو هیئت علمی در گرایش‌های مختلف علوم ورزشی از جمله فیزیولوژی، مدیریت، آسیبشناسی و... حضور دارند که بسیار توانمند هستند در حالیکه در موسسات غیرانتفاعی این مزیت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امکانات سخت افزاری در رشته علوم ورزشی و تربیت بدنی به صورت مناسب در دانشگاه رازی کرمانشاه مهیا است، گفت: زمین چمن، استخر، پیست دو و میدانی، کلاس‌های مناسب و اساتید مجرب در این رشته داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :