رئیس کل دادگستری کرمانشاه:
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: بسیجیان با گوش به فرمان ولایت بودن، پیروی و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری مانع نفوذ دشمن و آسیب رساندن استکبار به کشور می‌شوند.
کد خبر: ۳۳۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 27 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه‌، محمد‌رضا عدالتخواه صبح امروز در همایشی یک روزه با عنوان مبارزه با فساد و اشرافیگری که در سالن اجتماعات دانشکده علوم قرآنی برگزار شد، اظهار داشت: رکن اصلی تمایز نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر حکومت‌ها با وجود جایگاه والای مقام معظم رهبری معنا می‌شود.

وی با اشاره به سه شاخصه اصلی بسیج یعنی ایمان به خدا، جهاد در راه خدا و بصیرت، گفت: این موارد همان شاخصه‌های انقلاب اسلامی هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بصیرت را شاخصه‌ای مهم و لازم توصیف کردند و ادامه داد: با اشاره به فتنه سال 88 وجود بصیرت در بسیجیان‌ لازم و ضروری است، چرا که بصیرت شناخت معیار‌های صحیح برای رویدادهای مختلف است.

این مسؤول با بیان اینکه بسیجیان این زمان باید از بسیجیان دفاع مقدس الگوبرداری کنند، تصریح کرد: توجه در بسیاری از وصیت نامه‌های شهدا به دیانت، تقوی، مجاهدت، ایثار و ولایت‌مداری بوده و این موضوعات از مشترکات وصیت‌نامه شهدا محسوب می‌شود که بسیجیان باید به آن توجه کنند.

عدالتخواه با اشاره به فرمایشات امام راحل "افتخارم این است که یک بسیجی هستم و از خداوند متعال می‌خواهم که من‌ را با بسیجیان محشور کند"، اظهار داشت: اینکه امام بسیجی بودن را افتخار می‌دانند بیانگر اهمیت، ارزش و مقام والای بسیجیان است و همچنین تاثیری که می‌توانند در سرنوشت یک حرکت داشته باشند که نمونه آن پیروزی در جنگ تحمیلی بوده است.

وی با بیان اینکه بسیجی بودن زمان و مکان نمی‌شناسد، بیان کرد: بسیج باید فراگیر شود‌، ارتش ما دیگر ارتش بیست میلیونی نیست بلکه ارتش هشتاد و پنج میلیونی است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به درک استکبار جهانی از قدرت بسیج اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان نظام به‌دنبال وارد آوردن آسیب به بسیج هستند که بسیجیان در این راستا با گوش به فرمان ولایت بودن، پیروی و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری مانع نفوذ دشمن و آسیب رساندن استکبار به کشور می‌شوند.

عدالتخواه متذکر شد: معیار ما امروز فرمان مقام معظم رهبری است که مطمئن باشید با تبعیت بی‌چون و چرا از فرامین مقام معظم رهبری پیروز میدان هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :