فرماندار شهرستان مهریز گفت :مبارزه عملی و اساسی با پدیده بیسوادی همکاری جدی مردم و خانواده ها را طلب می کند.
کد خبر: ۳۳۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 27 November 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری  در جلسه شورای سواد آموزی مهریز افزود: خانواده ها افراد بیسواد را برای زیر پوشش قرار گرفتن در طرح های نهضت سواد آمورزی معرفی کنند.
وی ادامه داد: هم اکنون توسط نهضت سواد آموزی شهرستان مهریز در شهر و اغلب مناطق روستایی آموزشیاران برای شناسایی و سواد آموزی بیسوادان آمادگی دارند.
نماینده عالی دولت در مهریز خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته در این شهرستان کارهای فرهنگی و آموزشی بسیار خوبی برای جذب و پوشش افراد محروم مانده از تحصیل در راستای زدودن جهل بیسوادی انجام گرفته است.
رستگاری گفت: برغم کارهای بسیار خوبی که طی این سال ها در مهریز با همراهی مردم و مسئولان انجام گرفته ولی هنوز جای کار و فعالیت بیشتر هم نیاز است .
فرماندار شهرستان مهریز تصریح کرد: مدیران اجرایی در بخش های مختلف باید بر حسب نیاز در کنار آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی برای اجرایی شدن برنامه ها حضور داشته باشند.
رستگاری گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی در مناطق روستایی در این زمینه بسیار موثر هستند که می توانند ضمن بیان اهمیت موضوع نسبت به تشویق افراد اقدام کنند.
همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز گفت: مهریز در سال های اخیر پیرامون مبارزه عملی با بیسوادی و جذب سوادآموزان در سطح استان جزو مناطق برتر بوده است.
سید علی کارآموز اظهار داشت: هنوز برای توفیق در این عرصه مهم کار و فعالیت بیشتر می خواهد و آموزش و پرورش آمادگی همکاری و جذب سوادآموزان را دارد.
وی تصریح کرد: سوادآموزان در شهر و مناطق روستایی می توانند به آموزش و پرورش و مدارس مراجعه و نیاز خود را برای تشکیل کلاس اعلام کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :