استاندار همدان وعده پرداخت 10 میلیون تومان به محمدرضا قادری معلم ورزشکار مبتلا به سرطان به منظور سفر به آمریکا برای مداوایش را داد.
کد خبر: ۳۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 11 May 2015
استاندار همدان قول پرداخت 10 میلیون تومان به محمدرضا قادری معلم ورزشکار مبتلا به سرطان به منظور سفر به آمریکا برای مداوایش را داد. 

به گزارش فارس ، مراسم تجلیل از معلمان نمونه استانی و کشوری با حضور مسئولان استان برگزار شد که استاندار همدان نیز میهمان ویژه این مراسم بود.

 استاندار همدان در این مراسم ضمن تأکید بر لزوم توجه به جایگاه معلمان، گفت: قدردانی مالی از معلمان هیچ‌گاه نمی‌تواند پاسخگوی گوشه‌ای از زحمات آنان باشد.

 محمدناصر نیکبخت در ادامه ضمن اینکه قول اعطای هدیه یک میلیون تومانی به هر یک از 18 معلم نمونه استان همدان داد، به اهدای یک دستگاه خودرو از سوی رئیس جمهور به خانم طیبه مرادی، اشاره کرد که به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شده بود.

 استاندار همدان در ادامه قول پرداخت 10 میلیون تومان به محمدرضا قادری معلم ورزشکار مبتلا به سرطان به منظور سفر به آمریکا برای مداوایش را داد. 

در این مراسم همچنین یکی از معلمان خانم در انتقاد از دیدار استاندار از دبیرستان آمنه (س) قبل از حضور در این مراسم، گفت: بهتر است مسئولان از مدارس حاشیه شهر بازدید کنند. نیکبخت در پاسخ به این درخواست، قول بازدید از چنین مدارسی را به آنها داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :