معاون هماهنگ كننده سپاه فجر استان فارس از برگزاري سومين جشنواره آواها و سرودهاي حماسي كشور به ميزباني شيراز در روزهاي پاياني آذرماه خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 06 December 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا:سرهنگ پاسدار سعيد كوشكي عصر سه‌شنبه 16 آذر در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته دومين سال از جشنواره آواها و سرودهاي حماسي را در شيراز برگزار كرديم و با توجه به سطح كيفي مطلوب مراسم، رئيس سازمان بسيج مستضعفين قول داد كه امسال هم شاهد برگزاري اين رويداد فرهنگي و هنري باشيم.

او برگزاري چنين جشنواره‌اي را نشان‌دهنده توانمندي‌هاي بسيج در عرصه‌هاي مختلف دانست و گفت: بسيج امروز مظهر و تجلي قدرت و نمايش‌دهنده توان نظام اسلامي در ابعاد مختلف است. يك‌جا در دفاع از حريم ولايت و حرم اهل‌بيت(ع) با دشمنان به نبرد سخت مشغول مي‌شود و در جايي در لطيف‌ترين رويدادها، توان خود را به نمايش مي‌گذارد.

كوشكي با بيان اينكه عرصه هنر و فرهنگ، لطيف‌ترين و تاثيرگذارترين صحنه‌ها براي حضور بسيج و نمايش توانمندي بسيجيان است،‌گفت: افتخار مي‌كنيم كه بسيج در عرصه هنر نيز حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته و دارد.

معاون هماهنگ كننده سپاه فجر فارس گفت: امسال از 26 آذرماه شيراز ميزبان برگزيدگان هنر موسيقيايي فاخر و انقلابي است و اين برنامه تا روز 30 آذر ادامه خواهد داشت.

او گفت: امسال علاوه بر شيراز پيش‌بيني اجراي سرودهاي حماسي در برخي شهرهاي استان فارس نيز انجام شده است.

كوشكي تاكيد كرد كه سال گذشته مردم شيراز استقبال خوبي از جشنواره آواها و سرودهاي حماسي داشتند، ابراز اميدواري كرد كه امسال شاهد استقبال بيشتر مردم باشيم.

جشنواره آواها و سرودهاي حماسي با حضور بيش از 400 هنرمند در زمينه‌هاي مختلف موسيقي سنتي، محلي، سرود و پاپ در شيراز برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :