پخت نان محلی، انواع غذاهای سنتی، و همچنین ارائه محصولات روستای طایقان از جمله انار و محصولات به دست آمده از آن از بخش های جذاب این جشنواره بود.
کد خبر: ۳۴۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 13 December 2016
به گزارش تابناک قم، همایش تاثیر شبکه های اجتماعی بر سبک زندگی با همت مدارس دخترانه روستای طایقان قم برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش، آشنا نمودن والدین با آسیب های فضای مجاری بود،درحاشیه این همایش به منظور بیان راهکارهای مبارزه با این آسیب ها شبکه های اجتماعی بر سبک زندگی ومعرفی فرهنگ بومی -ملی ، جشنواره غذاهای سنتی به منظور ترویج و معرفی غذاهای اصیل و سنتی ایران، برگزار شد.

پخت نان محلی، انواع غذاهای سنتی، و همچنین ارائه محصولات روستای طایقان از جمله انار و محصولات به دست آمده از آن از بخش های جذاب این جشنواره بود.

معرفی بازی ها وسایت های معتبر فارسی و  بازی های رایانه ای سالم  از دیگر بخش های این همایش بود.

در این خصوص علی بابایی معاون آموزش ابتدایی ناحیه چهار استان قم در گفتگو با خبرنگار ثامن اظهار داشت: کار فرهنگی در مدارس استان همیشه پر رنگ بوده است، باید همه نهادها دست به دست هم دهند تا فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی مد نظر قرار گرفته شود تا با این تهاجم مقابله شود.

وی گفت: بیشترین جامعه هدف در فضای مجازی دانش آموزان هستند، مدرسه محیطی است که در اختیار مسئولین قرار گرفته است و باید قدردان این نعمت باشیم و باید در مدارس در خصوص آسیب های فضای مجازی و استفاده صحیح از فضای مجازی آموزش های لازم ارائه شود، زیرا بهترین مکان برای هر نوع آموزشی مدارس هستند، مسئولین با دید بالاتری به مدارس نگاه کنند.

 پذیرای از مهمانان جشنواره با آب انار ،نان محلی، لبو و محصولات محلی از دیگر بخش هایاین جشنواره بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :