معاون فرماندار ابهر;
معاون فرماندار ابهر با اشاره به نقش مسئولین در بهبود شرایط اقتصاد جامعه گفت: بکارگیری نیروهای غیر بومی یک معضل اقتصادی است و باید برای آن چاره اندیشی شود.
کد خبر: ۳۴۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶ 14 December 2016
یکی از مهمترین زیربناهای توسعه هر جامعه عامل اقتصاد و بهبود معیشت خانواده است و طبعا مشکلات اقتصادی می تواند آسیب ها و معظلات فراوانی را برای جامعه ما به همراه داشته باشد.

در این رابطه معاون فرماندار ابهر در جلسه ستاد اشتغال شهرستان ابهر، بیکاری را سرمنشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی دانست و افزود: اشتغال زیر بنای جلوگیری از ورود افراد جامعه به آسیب هایی مانند اعتیاد، سرقت و طلاق است.

جلیلی  افزود: یکی از وظایف مهم مدیران و مسئولان نظام این است که در حد توان بسترهای لازم را برای ایجاد اشتغال فراهم کنند.

 وی با تاکید براین که جذب نیروهای غیر بومی یک معضل است، گفت: این ایراد به برخی از کارفرمایان وارد است که درصد بالایی از نیروهای خود را از سایر شهرهای کشور جذب می کنند که باید با آن ها برخوردهای لازم صورت بگیرد.

معاون فرماندار ابهر خواستار رعایت عدالت کاریابی ها در معرفی کارجویان به واحدهای صنعتی شد و اظهار داشت: پارتی بازی در معرفی نیرو به واحدهای صنعتی غیرقابل قبول است و از ریاست اداره کار، رفاه و امور اجتماعی شهرستان می خواهم نظارت بیشتری بر این موضوع داشته باشد.

طبعا وجود این نوع نگاه در مدیران دولت امری پسندیده و قابل تقدیر است زیرا در حالی که جوانان متخصص و تحصیل کرده زیادی در ابهر وجود دارند چرا باید بخش عمده ای از نیروی کار این شهرستان از خارج از ابهر تامین گردد!؟

دیدگاههای خود را در این رابطه با تابناک زنجان به اشتراک گذارید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :