نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت دستور اصلاح نرخ گاز بهای فصول گرم و سرد در استان اردبیل را صادر کرد.
کد خبر: ۳۴۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 15 December 2016

 به گزارش تابناک اردبیل، صدیف بدری اظهار داشت: موضوع تعرفه‌های گاز در استان اردبیل موجب گلایه و نارحتی شدید مردم این استان شده بود که با پیگیری‌های مجمع نمایندگان استان، دیروز دستور اصلاح و تغییر این تعرفه از سوی بیژن نامدار زنگه صادر شد.

وی افزود: نحوه محاسبه نرخ گازبها بر اساس مدت زمان چهار ماه فصل سرد در استان اردبیل بود که بر اساس دستور وزیر نفت این زمان به هفت ماه سرد تغییر خواهد یافت.

بدری با اشاره به اینکه نرخ گازبها در فصل گرم بیشتر از فصل سرد می باشد گفت: امسال به دلیل شروع زود هنگام سرما در استان اردبیل، مصرف گاز افزایش چشمگیری یافت و باعث محاسبه صورتحساب مشترکین بر اساس فصل گرم شد.

وی اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان به جد پیگیر  اجرای این دستور است تا در صورتحساب‌های صادره تغییر اعمال گردد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتراض به حق مردم اردبیل به این موضوع و سفارش‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان نسبت به پیگیری و اصلاح نرخ گازبها در برنامه کاری نمایندگان استان قرار داشت که با پیگیری‌های مربوطه دستور لازم برای اصلاح و تغییر گازبهای استان اردبیل صادر شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جوادی خوجین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
آقای نماینده دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
حال که بدلیل پی گیریهای متعدد در خصوص کم لطفی دولت برای مناطق سردسیر شمال غرب کشور در خصوص محاسبه چهار ماه برای مناطق سردسیر محرز شده و نمایندگان استان پیگیری و وزیر نفت هم دستور اصلاح دذاده است چرا اصلاحیه انجام شده را اعلام نمی کنند می خواهند شامل مرور زمان گردد و بفراموشی سپرده شود امیدوارم نمایندگان محترم موضوع را جدی بگیرند و اگر واقعا دستور اصلاح داده شده است انرا رسما اعلام کنند که مردم سخت در تنگنا هستند والسلام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :