کد خبر: ۳۴۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 17 December 2016
شهرستان مرزی خاش سیستان و بلوچستان در گرامیداشت هفته وحدت یکپارچه جشن و سرور است و شیعه و سنی در این ایام به جشن و شادمانی می پردازند.

به گزارش ایرنا قشرهای مختلف مردم فارس و بلوچ و شیعه و سنی این شهرستان با آذین بندی خیابانها، سردرب مساجد و اماکن عمومی و برگزاری برنامه های متنوع جشن میلاد و وحدت، ایام ولادت پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را با شور و هیجان برگزار کردند.
حوزه های علمیه اهل سنت، مساجد شیعه و سنی، مکانهای مذهبی، اداری، علمی و آموزشی، مراکز دانشگاهی و غیره در شهرستان خاش کانون مهر و محبت و وحدت و همدلی شده است.
شیعه و اهل سنت خاش دل سپرده و عاشق و شیفته پیامبر رحمت هستند و با پیروی از سیرت نبی مهربانی و آیین آسمانی از خلق و خوی و رفتار و منش اسلامی و انسانی رسول اکرم(ص) بهره ای می برند.
پیامبر اسلام و خاندان مطهر ایشان الگو و اسوه کرامت انسانی و ایثار و گذشت اخوت و برادری هستند.
آنچه از اسلام و پیامبر رحمت برای مسلمانان بر جای مانده همین دین و آیین با برکت و اطاعت از خدا و رسول (ص)، قرار گرفتن در مسیر توحید و عدالت و کمک به نجات انسانها از ظلم ظالمان است.
جشن های وحدت و میلاد که در مساجد شیعه و سنی خاش از چند روز پیش آغاز شده با ورود به سالروز ولادت با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و روزهای پایانی هفته وحدت به اوج خود رسیده است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :