مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با اشاره به فرسودگی ماشین‎آلات راهداری استان بر لزوم نوسازی این ادوات تاکید کرد و گفت: تاکنون ماشین‎آلات بازسازی و نوسازی نشده است.
کد خبر: ۳۴۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 19 December 2016
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با اشاره به فرسودگی ماشین‎آلات راهداری استان بر لزوم نوسازی این ادوات تاکید کرد و گفت: تاکنون ماشین‎آلات بازسازی و نوسازی نشده است.

ابراهیم مبارک‎قدم ظهر امروز در همایش بزرگداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان راهداری با همکاری بخش خصوصی در کوتاه مدت نسبت به نوسازی ماشین‎آلات راهداری اقدام خواهد کرد.

وی با تاکید بر توسعه نظارت تصویری و مانیتورینگ راه‎های استان گلستان تصریح کرد: در عصر حاضر توسعه مانیتورینگ راه‎ها و نظارت تصویری یکی از روش‎های مهم به شمار می‎رود.

* کاهش 10 درصدی تصادفات جرحی و فوتی در گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از کاهش 10 درصدی تصادفات جرحی و فوتی در استان طی سال جاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: ایمنی و نگهداری راه‎ها نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد.

مبارک‎قدم با اشاره به سرمای زودرس در استان بیان کرد: برای اینکه رضایتمندی سفرها در جاده نیازمند افزایش کارآمدی و ارتقاء بهره‎وری است.

وی نقش راهداران را حائز اهمیت خواند و گفت: راهداران فقط نقش پاکسازی و برف‎روبی از سطح جاده را ندارند بلکه حافظ راه‎ها و مراقبت از این سرمایه ملی به عهده آنها است.

* راهدار، تجهیز و مدیریت سه رکن اساسی هستند

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه راهداران در ایمنی و آماده‎سازی جاده‎ها نقش‎آفرین هستند، ابراز کرد: راهدار، تجهیز و مدیریت سه رکن اساسی هستند که نقش قابل توجه این سه مؤلفه بر کسی پوشیده نیست.

مبارک‎قدم از تلاش‎های بی‎وقفه و خستگی‎ناپذیر راهداران استان گلستان قدردانی کرد و افزود: راهداران کسانی هستند که به کارشان عشق و علاقه فراوانی دارند و برگزاری چنین همایشی برای تجلیل از مقام والای آنها است.

 16 دوربین نظارت تصویری در محورهای مختلف استان گلستان به بهره‎برداری رسیده است و این دوربین‎ها قابیلت 300 درجه افقی و 90 درجه عمودی را دارند.

سامانه توزین در حال حرکت wim که قابلیت اندازه‎گیری وزن وسیله نقلیه بدون توقف را دارد در استان فعال شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :