رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد از اختصاص 20 میلیارد تومان بودجه برای بازسازی و احیای بافت تاریخی یزد در پروژه‌های عمرانی شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱ 20 December 2016

به گزارش تابناک یزد،وحیدرضا خباززاده یزدی  با اشاره به لزوم اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر اظهار داشت: اجرای پروژه‌ها و نوسازی و بهسازی شهر در پویایی و زنده بودن شهری سالم و با نشاط تاثیر بالایی دارد.

وی با بیان اینکه در اجرای برخی از پروژه‌های شهرداری در سال‌های گذشته تاکنون شاهد مخالفت‌ها و موافقت‌های بسیاری بودیم ادامه داد: این پروژه‌ها با مخالفت‌هایی که داشت به اجرا درامد و امرو همه مردم شهر از این پروژه‌ها بهره‌مند هستند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یزد بیان داشت: حتی بسیاری از پروژه‌ها از درون شورا نیز با مخالفت همراه بود اما با توجه به اینکه برای شهر نیاز به اجرای چنین پروژه‌هایی داشتیم مورد تصویب شورا قرار گرفت و دستاوردهای آن نیز آسایش و رفع مشکلات مردم پس از بهره‌برداری از این پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه شهر را باید در دو بعد مورد بررسی قرار داد عنوان کرد: یکی از ابعاد شهر تاریخی است که باید از آن حمایت کرد و شورای شهر در این زمینه امسال 20 میلیارد برای بافت تارخی بودجه تخصیص داده است.

خباززاده اظهار داشت: معتقدیم پروژه‌هایی مثل کف‌سازی خیابان قیام از پروژه‌های مورد نیاز برای شهر است که باید برای آن هزینه کرد و این پروژه مهم را با همراهی و مشارکت مردم اجرایی کرد.

وی بعد دیگر شهر را بافت جدید برشمرد و گفت: باید به عنوان بعد دیگر شهر بافت جدید مورد توجه قرار گیرد و در این مدت زمان باقی‌مانده از عمر شورا پروژه‌هایی را تعریف کرد که با توجه به طرح جامع و طرح تفصیلی برای بهبود وضعیت شهر مفید باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :