مردم بدانند هرگونه استخدام و بکارگیری نیرو در منابع طبیعی و ابخیزداری زیر نظر سازمان و از طریق برگزاری آزمون صورت میگیرد و مهمتر اینکه جذب نیرو در سازمان منابع طبیعی و ابخیزداری در حیطه وظایف شهرستان ها و حتی استان نیست .
کد خبر: ۳۴۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 23 December 2016
درپی انتشارخبری درفضای مجازی مبنی بر استخدام و بکارگیری ۵ نیروی غیره بومی همزمان با استقلال اداره منابع طبیعی شهرستان لنده، رئیس اداره منابع طبیعی این شهرستان توضیحاتی ارائه داد.
درپی نشراین خبر خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،موضوع را از طریق رئیس منابع طبیعی لنده پیگیر کرد.

ذبیح الله محمدی به خبرنگار ما گفت:استقلال اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده از اواسط سال ۹۳ توسط مسؤلین وقت شهرستان و همکاری اداره کل منابع طبیعی استان استارات
آن زده شد و پس از کش و قوس های فراوان در شهریور ۹۵ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده رسما مستقل شد.
وی افزود :با استقلال این اداره نیاز به استقرار بخش های فنی از جمله ممیزی اراضی ،نقشه برداری ،جنگل و مرتع،آبخیزداری،واگذاری،بهره برداری ،اموزش وترویج وجودداشت که به تبع آن در راستای فعالیت این بخش ها باید نیروی کارشناس وجود می داشت لکن پس از استقلال اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لنده علی رغم اینکه نیروهای زیادی بودند که خواستار انتقال از شهرستان کهگیلویه به لنده بودند ! با مخالفت اینجانب روبه رو شدند و اجازه انتقال نیرو از کهگیلویه به لنده را ندادیم . با هدف اختصاص ردیف های استخدام ودادن موقعیت بکارگیری برای نیروهای بومی کار را با د ونفر از نیروهای کارشناس لنده ای آغاز کردیم .
محمدی در ادامه گفت: تعداد۳نفر نیرو از شهرستان کهگیلویه تامین شد که یکی از این ۳نفر نیروی بومی و از خانواده شاهد بود.
نیروی دیگر تامین شده از کهگیلویه در لنده از ازادگان هشت سال دفاع مقدس با ردیف استخدام در دهدشت که درلنده مشغول به فعالیت میباشد.
ایشان نفر سوم را از نیروهایی عنوان کرد که از ابتدا با ردیف استخدام و سهمیه شهرستان لنده جذب شده بود لکن در این مدت در شهرستانهای چرام ،دیشموک و دهدشت مشغول خدمت بود و با استقلال اداره منابع طبیعی لنده به محل خدمت خود برگشته است .
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری لنده در ادامه صحبت هایش افزود : از نظر اینجانب ردیف های استخدام و بکارگیری نیرو در شهرستان لنده توسط نیروهای غیره بومی اشغال نشده است ضمن آنکه بعداز استقلال تلاش کردیم ضمن بکارگیری نیروهای بومی نیروهایی که ردیف استخدام بنام لنده داشتند ، در این شهرستان خدمت کنند و مردم بدانند هرگونه استخدام و بکارگیری نیرو در منابع طبیعی و ابخیزداری زیر نظر سازمان و از طریق برگزاری آزمون صورت میگیرد و مهمتر اینکه جذب نیرو در سازمان منابع طبیعی و ابخیزداری در حیطه وظایف شهرستان ها و حتی استان نیست مگر اعلام نیاز نیرو درصورت نیاز.
محمدی درپایان گفت :بعداز گذشت ۱۷سال خدمت درشهرستان کهگیلویه با هدف تلاش و خدمت به زادگاهم برگشتم و تازمانی که خواست خداوند باشد از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و هیچ عاملی باعث دلسرد شدن در انجام وظایفم نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :