کد خبر: ۳۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 13 May 2015
معاون برنامه ریزی و آموزش سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، کیفیت بخشی و توسعه را از مهمترین برنامه های این سازمان بیان کرد و گفت: درمان دانش آموزان استثنایی احیا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن غفوریان بعد از ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از از معلمان آموزش و پرورش استثنایی مازندران در ساری، تامین و درمان دانش آموزان استثنایی را از دیگر برنامه های سازمان آموزش و پرورش استثنایی بیان کرد.

وی با تاکید بر ایجادد و توسعه مهارت آموزی دانش آموزان استثنایی عنوان کرد: باید در راستای توسعه مهارتهای آموزشی در مدارس استثنایی تلاش بیشتری شود و از اینرو توسعه و کیفیت بخشی به آموزشها دنبال می شود.

غفوریان با اظهار اینکه اگر معلم دلسوزی در مدارس استثنایی وجود نداشت، دانش آموزان ترقی نمی کردند، احیای درمان دانش آموزان استثنایی را از دیگر برنامه های محوری این سازمان برشمرد.

وی افزود: باید مشکلات و موانع فراروی در مدارساستثنایی با تلاش و همت بیشتر متولیان امر رفع شود.

سیدعلی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز، مقام معلمان مدارس استثنایی را بالاتر از فرشتگان برشمرد و گفت: هر کار شایسته ای که برای این معلمان انجام شود مورد حمایت قرار می گیرد.

وی از معلمان استثنایی به عنوان اسطوره های اخلاق یاد کرد و گفت: این معلمان شرایطی را فراهم می کنند تا دانش آموزان براحتی به تحصیل بپردازند.

در این آیین از معلمان مدارس استثنایی استان مازندران قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :