مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نهم دی ماه صحنه تشخیص درست و رفتار صحیح مردم در پشتیبانی از جبهه حق بود، گفت: این حماسه بزرگ ملت ایران را در تاریخ روسفید کرد.
کد خبر: ۳۵۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 29 December 2016
حجت الاسلام کاظم لطفیان صبح پنج شنبه در مکتب نرجس بیرجند با اشاره به ویژگی های شیعیان در بیان اهل بیت(ع)، اظهار داشت: معصومین(ع) به جلوه های اجتماعی و سیاسی شیعه تأکید فراوانی داشته و همواره آنان را به داشتن دغدغه اجتماعی و سیاسی فرا می خوانند.

وی بیان کرد: حضور در صحنه دفاع از ارزش ها موضوع سیاسی مهمی است که امام حسن عسکری(ع) با عنوان در صحنه هایی که خداوند شیعیان را منع فرمود و حاضر در صحنه هایی که خداوند آنان را فرا می خواند، پیروان مکتب اهل بیت(ع) را به هوشیاری و موضع گیری به موقع دعوت می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی همچنین به موضوع شناخت حق، باور به حق و رفتار بر مبنای حق اشاره کرد و گفت: نهم دی ماه صحنه تشخیص درست و رفتار صحیح مردم در پشتیبانی از جبهه حق بود.

حجت الاسلام لطفیان ادامه داد: این حماسه بزرگ ملت ایران را به عنوان ولایتمداری در تاریخ رو سفید کرد.

وی با تأکید بر اینکه ولایتمداری و ایستادگی ملت ایران فتنه های دشمنان را خنثی می کند، بیان داشت: ملت ایران هیچ گاه دخالت دشمن در امور داخلی کشور را برنمی تابند و در مقابل آن ایستادگی خواهند کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :