مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گفت این میزبانی نشان از ظرفیت بالای استان در پذیرش گردشگر و تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری برای همه سلیقه ها و ذائقه ها است.
کد خبر: ۳۵۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 02 January 2017
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: جشنواره اقوام گلستان نشان از ظرفیت بالای استان در پذیرش گردشگر و تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری برای همه سلیقه ها و ذائقه ها است.
ابراهیم کریمی در آیین اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام گلستان افزود: بین المللی شدن جشنواره فرهنگ اقوام به مدد دکتر رحمانی موحد اتفاق افتاد که جا دارد به عنوان یک گلستانی از ایشان سپاسگزاری نمایم.
وی تصریح کرد:.در این دوره از جشنواره  14 روستای هدف توانمندي ها و ظرفيت خود را در معرض ديد گذاشتند و تلاش هاي خوبي در اين راستا صورت گرفته است.
وی در خصوص غرفه های صنایع دستی گفت: با استقبال هنرمندان در جشنواره و حضور پرشور مردم از غرفه های صنایع دستی شاهد رشد 120 درصدی فروش محصولات صنایع دستی بوده ایم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور اقوام مختلف، هنرمندان صنایع دستی 27 استان و 24 گروه موسیقی را موجب افتخار استان به عنوان میزبان دانست و گفت: این میزبانی نشان از ظرفیت بالای استان در پذیرش گردشگر و تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری برای همه سلیقه ها و ذائقه ها است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :