معاون استاندار کرمانشاه:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، «میرجلال‌الدین کزازی» را متعلق به ملت ایران دانست و گفت: امثال «کزازی» موجب وحدت، اتصال فرهیختگی و بالندگی هستند.
کد خبر: ۳۵۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 06 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه،  یوسف شاه‌حسینی دیشب در آئین تجلیل و رونمایی از کتاب ارج‌نامه «فرزانه فرزند فردوسی» استاد میرجلال‌الدین کزازی که در تالار انتظار برگزار شد، اظهار داشت‌: کرمانشاه بهشت زبان‌شناسی و باستان‌شناسی است، اگر بخواهیم ایران را بشناسیم باید ابتدا کرمانشاه را شناخت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه میرجلال‌الدین کزازی را متعلق به ملت ایران دانست و ادامه داد: این امر برای کرمانشاهیان موجب افتخار است.

شاه‌حسینی با تأکید به برگزاری مراسم‌هایی در راستای بزرگداشت مفاخر، افزود: درحقیقت به اجماع نظر برخی از بزرگان کلید طلایی توسعه و فرهنگ گشایش می‌یابد.

وی یکی از مولفه‌های مهم توسعه را وجود نگاه قدرشناسی به بزرگان، اندیشمندان، خلاقان و پایه‌گذاران نظام و اندیشه عنوان کرد و ادامه داد: اگر جامعه از این نگاه غفلت کرد عقب می‌ماند.

این مسؤول به کاستی‌های توسعه فرهنگی اشاره و تصریح کرد: قدرشناسی  بزرگان در جامعه ما به‌خوبی شکل نگرفته است.

شاه‌حسینی با اشاره به بخش‌های فرهنگ توسعه و عمل اخلاقی، بیان کرد: لازم است در ساختار فرهنگ خلاقان کمک کنند، تا ابزاری برای پیشرفت استان ساخته شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه افزود: استان کرمانشاه در جایگاه اسناد خود نیست و باید با برون رفت فارغ از بحث‌های قومی و تفاوت‌های سیاسی و فکری، کرمانشاه را به‌عنوان یک پایه نشان دهیم.

شاه‌حسینی، وحدت را مهم دانست و متذکر شد: در کنار مهم دانستن وحدت به رسمیت شناختن تنوع نیز اهمیت دارد، امثال کزازی موجب وحدت و اتصال فرهیختگی و بالندگی هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :