رئیس هیئت تکواندوی استان قم از آغاز ثبت‌نام مسابقات تکواندو قهرمانی استان قـم در رده های سنی مختلف خبر داد.
کد خبر: ۳۵۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 09 January 2017
به گزارش تابناک قم، محمد جمشیدی اظهار داشت: ثبت‌نام مسابقات خردسالان، نونهالان و نوجوانان و جشنواره تکواندو در رده‌سنی نوگلان استان قم آغاز شده است و تا پایان روز شنبه ۲۵ دی‌ماه ادامه دارد.

وی افزود: ثبت‌نام مسابقات کیوروگی در گروه‌سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان در رده کمربند سبز و آبی ویژه پسران که جمعه یکم بهمن‌ماه در خانه تکواندوی شهیدان برجعلی‌زاده استان قم برگزار خواهد شد، آغاز شده است و تا پایان روز شنبه ۲۵ دی‌ماه نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: ثبت‌نام این رقابت‌ها در گروه‌سنی خردسالان از متولدین ۱۱ دی‌ماه ۸۳ الی ۱۰ دی‌ماه ۸۷ انجام ‌می‌شود و در اوزان‌ ۲۴-، ۲۶-، ۲۸-، ۳۰-، ۳۲-، ۳۴-، ۳۶-، ۳۸-، ۴۰- و ۴۰+ کیلوگرم پیگیری خواهد شد.

جمشیدی بیان داشت: تکواندوکارانی می‌توانند در گروه‌سنی نونهالان ثبت‌نام کنند که متولدین ۱۱ دی‌ماه ۸۰ الی ۱۰ دی‌ماه ۸۳ باشند و رقابت‌های قهرمانی در این گروه‌سنی در اوزان‌ ۳۳- تا ۶۵+ کیلوگرم برگزار می‌شود و در رده‌سنی نوجوانان نیز ثبت‌نام از متولدین ۱۱ دی‌ماه ۷۷ الی ۱۰ دی‌ماه ۸۰ صورت می‌گیرد که در اوزان ۴۵- تا ۷۸+ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان کرد: همزمان با مسابقات قهرمانی استان که در همین روز برگزار خواهد شد، جهت تشویق تکواندوکاران کوچک‌تر از گروه‌سنی خردسالان، جشنواره تکواندو با عنوان نوگلان تکواندو استان، برای متولدین ۱۱ دیماه ۸۷ الی ۱۰ دیماه ۸۹ در رده کمربند زرد، سبز و آبی نیز برگزار می‌گردد.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: شرایط اوزان و برگزاری مسابقات با بررسی کمیته مسابقات تعیین می‌گردد و در پایان به همه شرکت کنندگان در این جشنواره، حکم و مدال قهرمانی اهدا می‌شود و هدف از برگزاری این جشنواره به نمایش گذاشتن استعدادهای هنرجویان در این گروه‌سنی بدون توجه به مفهوم برد و باخت و همچنین آشنا شدن با شرایط مسابقات است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :